  • Data: 2003-09-16 15:37:57
    Temat: Re: Rejestr dluznikow a kredyt mieszkaniowy
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-09-16 17:07, ELioT wrote:
    > Wit

    [...]
    > Co moge zrobic PKO SA, ktorzy nie raczyli mnie informowac ze rosna odsetki
    > oraz ze wpisali mnie do rejestru? Jaka jest szansa uzyskania gdzies kredytu?
    > Czy prawda jest to, co mowi PKO SA, ze wysla pismo w sprawie wykreslenia
    > mnie?
    Przede wszystkim. PKO BP SA czy Peakao SA ?
    Po drugie odnoszę wrażenie, że w w PKO (którymkolwiek) mówiono o
    jedym rejestrze (Miedzybankowy Rejestr niesolidnych dłużników nie
    pamiętam dokładej nazwy)
    a w BOS-iu o drugim (Biuro Informacji Kredytowej)
    Wszystko zależy od tego w którym wylądowałeś. Jeśli było to rok temu to
    większa szansa że w rejestrze niesolidnych dłużników, ale nie pamiętam
    jakie są zasady usuwania z tego rejestru.
    Jeśli w BIK-u to po 2 latach.
    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl