  • 1. Data: 2003-06-10 22:23:58
    Temat: mBank mnie zlewa :-(
    Od: SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl>

    Kilkukrotnie juz prosilem o kontakt telefoniczny!
    Nie oddzwaniaja! Pare razy o roznych porach probowalem, i nic!!!

    A zablokowalem sobie kanal tel. i jak ja mam sie kontaktowac z
    bankiem????

    Koszmar!!!
    Coz mam uczynic???

    POMOCYYYY!!!
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-06-10 22:26:04
    Temat: Re: mBank mnie zlewa :-(
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl> wrote in

    > Kilkukrotnie juz prosilem o kontakt telefoniczny!
    > Nie oddzwaniaja! Pare razy o roznych porach probowalem, i nic!!!

    Zobaczymy jak mi pojdzie - mam zamowiona na jutro rozmowe :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-06-10 22:30:46
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    SunWoj wrote:
    > A zablokowalem sobie kanal tel. i jak ja mam sie kontaktowac z
    > bankiem????
    > Koszmar!!!

    Zadzwonic na infolinie i juz. Wciskaj caly czas 0 po tym jask
    wybierzesz jezyk

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 4. Data: 2003-06-11 05:34:21
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Osobnik podajacy sie za SunWoj<sunwoj@USUN_TO.wp.pl> nagryzmolil(a) w

> [...]
    > Nie oddzwaniaja! Pare razy o roznych porach probowalem, i nic!!!
    >
    > A zablokowalem sobie kanal tel. i jak ja mam sie kontaktowac z

    Tez zauwazylem ze od jakiegos czasu w ogóle nie oddzwaniaja!!

    Pozdrawiam
    Admin www.tramping.slask.prv.pl

  • 5. Data: 2003-06-11 07:27:35
    Od: Mroziu <m...@i...pl>

    SunWoj wrote:
> [...]
    > Nie oddzwaniaja! Pare razy o roznych porach probowalem, i nic!!!
    >
    > A zablokowalem sobie kanal tel. i jak ja mam sie kontaktowac z

    Dzwon i za kazdym razem informuj osobe po drugiej stronie, ktora to juz
    jest proba ustanowienia hasla telefonicznego. Przy czwartej zostalem
    wpisany do pilnego telefonu i sie udalo.

    Taka prawda, ze mBank jest dobry jak masz juz to nieszczesne haslo
    telefoniczne, ale samo jego ustawienie to masakra.

    Mroziu

  • 6. Data: 2003-06-11 08:44:24
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl> wrote in

    > Kilkukrotnie juz prosilem o kontakt telefoniczny!
    > Nie oddzwaniaja! Pare razy o roznych porach probowalem, i nic!!!

    No, mi sie udalo - zamowilem wczoraj kolo 9 rozmowe na dzisiaj (godz. 10:00) i w
    okolicach 10:30 oddzwonili. Czy wpisujesz termin z przynajmniej 24h wyprzedzeniem
    (sugerowany zreszta przez system) czy zmieniasz na wczesniejszy ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 7. Data: 2003-06-11 09:23:48
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Uz.ytkownik Mroziu napisa?:

> [...]
    >
    > Taka prawda, ze mBank jest dobry jak masz juz to nieszczesne haslo
    > telefoniczne, ale samo jego ustawienie to masakra.

    Eeeee, no co Wy, przeciez mBank zondzi i zawsze bedzie zondzil :-P
    Bartol

  • 8. Data: 2003-06-11 10:05:23
    Temat: Re: Re: mBank mnie zlewa :-(
    Od: SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl>

> [...]
    >(sugerowany zreszta przez system) czy zmieniasz na wczesniejszy ?
    roznie, juz wszystkiego probowalem, nawet termin 48 godz. w przod...

  • 9. Data: 2003-06-11 10:30:07
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl> wrote in

    /ciach.../

    > roznie, juz wszystkiego probowalem, nawet termin 48 godz. w przod...

    Moze uznali, ze skoro kanal telefoniczny masz zablokowany to dziala to w obie strony
    ?
    ;-))

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 10. Data: 2003-06-11 14:09:18
    Temat: Re: Re: Re: mBank mnie zlewa :-(
    Od: SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl>

    >Moze uznali, ze skoro kanal telefoniczny masz zablokowany to dziala to w obie strony
    ?
    >;-))
    no tak :-) ale jak mam go odblokowac w takim razie :-)))