  • 1. Data: 2003-06-10 21:30:52
    Temat: gdzie mam szanse na leasing?
    Od: "Karol K." <c...@f...onet.pl>

    Witam Grupe.
    Od poltora roku prowadze jednoosobowa działalnosc gospodarcza w
    zakresie uslug. W zwiazku z tym obrot mam raczej niewielki (za zeszly
    rok - gdy dopiero startowalem - ok. 20 tys. zl, w tym roku do chwili
    obecnej rowniez dopiero ok. 20 tys.), a poniewaz praktycznie
    wszystkie wydatki (telefony, internet, czynsz za mieszkanie, zakupy
    wszelakiego sprzetu, transport) wliczam w koszty uzyskania przychodu,
    nie mam praktycznie zadnego dochodu z tej dzialalnosci (z czego
    oczywiscie sie ciesze ze wzgledow podatkowych).
    Oprocz tego pracuje na etacie oraz uzyskuje dochody z praw
    autorskich. Chcialbym wziac w kilkuletni leasing jakis maly samochod
    o wartosci max. 20-30 tys. zlotych. Jakie mam na to szanse, skoro z
    działalnosci gospodarczej mam bardzo niewielki dochod (w tym roku to
    wrecz kilkusetzlotowa strate)? Czy znacie jakis bank albo jakies
    towarzystwo leasingowe, ktore na takich warunkach chce podpisywac
    umowe leasingu? Bez problemu stac mnie na poczatkowa oplate 15 czy
    20% a potem splacanie 600 zl miesiecznie (jak juz pisalem, mam
    normalny etat oprocz "deficytowej" dzialalnosci gospodarczej), poza
    tym srednio wlasnie tyle wydaje miesiecznie na dodatkowe koszty
    zwiazane z tym, ze nie mam samochodu (taksowki, wynajem samochodow,
    bilety kolejowe).
    Nie zalegam z oplatami w US ani w ZUS, mam na to stosowne
    zaswiadczenia, chociaz jak sie orientowalem, teraz banki maja
    "uproszczona procedure" leasingu i w zasadzie chca tylko dokumenty
    rejestrowe i kopie PIT za ostatni rok i za ostatni miesiac. A te u
    mnie nie pokazuja dochodu - stad moje pytanie jak i gdzie w takiej
    sytuacji ubiegac sie o leasing.

    P.S. Wole leasing od kredytu z kilku waznych dla mnie powodow.

    Z gory dziekuje za pomoc.
    Karol K.

  • 2. Data: 2003-09-01 15:04:56
    Temat: Re: gdzie mam szanse na leasing?
    Od: "Paweł Pilas" <v...@o...pl>

    Witam!
    Mie ma najmniejszego problemu nawet z 15% wpłatą (PLN)
    leasing operacyjny lub finansowy, okres od 2 -4 lat w PLN,Euro,USD lub CHF
    Jedynie na dokumentach rejestrowych firmy - firmę możesz założyć nawet dziś a
    jutro brać NOWY samochód lub używkę od nas.

    Pozdrawiam
    Paweł Pilas 0 501 506 436