  • 1. Data: 2003-06-10 21:33:00
    Temat: Re: VW Bank
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    10 Jun 03 14:52, Glenn pisal do All:

    G> Tak, ale czasami zdarzają się dziwne rzeczy - np. po podaniu
    G> prawidłowych kwot w złotych i groszach automat gadał, że wprowadzona
    G> kwota jest nieprawidłowa . Vlinia nie potrafiła wyjasnic przyczyny
    G> :((((

    Tam jest defaultowy limit = 500,00 zl.
    Jezeli chcesz przelewac wiecej, musisz powiekszyc limit dla tego "przelewu
    zdefiniowanego" u operatora.

    Hint: - Można to obejsć zlecając n.p. kilka przelewow _nie wiekszych_ niż 500
    zl. - n.p.: 500 + 500 + 250
    (sprawdzone)

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2003-06-12 07:48:24
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"
    > Tam jest defaultowy limit = 500,00 zl.
    >
    > Hint: - Można to obejsć zlecając n.p. kilka przelewow _nie wiekszych_ niż
> [...]

    przy limicie dziennych operacji internetowych 1000 (jednorazowych 500)
    przygotowalem 4 zlecenia po 500 zl i bez problemu 2000 jednego dnia
    wyprowadzilem z rachunku - po zgloszeniu tego faktu powiedzieli ze nad tym
    popracuja bo nie tak mialo dzialac

    Podobnie jest z limitem dziennym w Millenecie - w oddziale osobiscie
    zadeklarowalem 1000, ale okazalo sie ze nie sa w stanie tego upilnowac.
    Jedynie w ciagu jednego dnia nie moge wprowadzic zlecen na kwote wieksza niz
    1000, ale jak codziennie zrobie zlecenie na date X na 1000 to potem w dniu X
    wszystkie sie wykonaja ;-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-06-12 07:58:14
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bc9b99$791$...@a...news.tpi.pl,
    blad <b...@W...pl>:
    > Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"

    Srednio wygodne przy wiekszych przelewach. Czy do kazdego przelewu
    zdefiniowanego oddzielnie trzeba zwiekszac ten limit??

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-06-12 08:15:14
    Od: "raptor" <r...@w...pl>

    > Srednio wygodne przy wiekszych przelewach. Czy do kazdego przelewu
    > zdefiniowanego oddzielnie trzeba zwiekszac ten limit??

    Ja mam kilka dni konto i wczytałem się w FAQ VWbanku i wyczytałem coś
    takiego:

    "Jakie są dzienne limity operacji dokonywanych przez telefon oraz internet?

    Operacje dokonywane za pośrednictwem konsultantów nie mają ustalonych
    limitów.
    Wysokość pojedynczej operacji przez TELEdirect wynosi 700 PLN, suma
    wszystkich operacji w danym dniu nie może przekroczyć 2000 PLN.
    Wysokość pojedynczej operacji przez obsługę internetową e-direct wynosi 500
    PLN, suma wszystkich operacji w danym dniu nie może przekroczyć 1000 PLN.
    Powyższe limity ustalone są ze względów bezpieczeństwa. !!!!! Klient w
    każdej chwili może zmienić ich wysokość.!!!!!!!!

    Jak można zmienić limity operacji dokonywanych przez telefon oraz internet?

    Limity poniżej 20 000 PLN można zmienić telefonicznie, a limity powyżej 20
    000 PLN pisemnie (faks z dyspozycją i podpisem klienta). Nowe wysokości
    limitów obowiązują po ich telefonicznym potwierdzeniu przez konsultanta."

  • 5. Data: 2003-06-12 10:21:54
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    raptor wrote:
> [...]
    > powyżej 20 000 PLN pisemnie (faks z dyspozycją i podpisem klienta).
    > Nowe wysokości limitów obowiązują po ich telefonicznym potwierdzeniu

    I tak to działa - sprawdziłam. Bardziej wkurzające jest co innego - VW ma
    system podobny do Lukasa, czyli w operacjach pojawia się podział na zlecenia
    i przelewy. Tylko, że w Lukasie przelewy wewnętrzne chodzą online, a w VW
    przelew pomiędzy Pluskontem a e-direct zlecony 10.06 został zaksięgowany
    11.06 - czyli chodzą chyba sesjami eliksirowymi ;-((( A ja jestem
    "rozpuszczona" przez bank, co to tu ostatnio traci reputację :-))) Na
    dodatek dostałam wczoraj odmowę przy próbie płacenia VE ;( i musiałam lecieć
    do bankomatu - blokady z tej wypłaty do tej pory nie ma ;((((

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-06-12 10:42:09
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bc9kel$f42$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > I tak to działa - sprawdziłam.

    Ale mozna raz od razu zmienic wszystkie limity na 20kPLN, czy trzeba dla
    kazdego zdefiniowanego od nowa?

> [...]
    > e-direct zlecony 10.06 został zaksięgowany
    > 11.06 - czyli chodzą chyba sesjami eliksirowymi

    To cienko, ale Pluskonto ma tez numer na ktory mozna przelac z zewnatrz,
    nie?
    A jak z przelewami z Pluskonta? Ile mozna zdefiniowac docelowych rachunkow,
    jeden?
    Po jesli na Direct ida przez Elixir, to rownie dobrze mozna jakis bardziej
    uzywany ROR podac, nie?

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-06-12 11:08:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Ale mozna raz od razu zmienic wszystkie limity na 20kPLN, czy trzeba
    > dla kazdego zdefiniowanego od nowa?

    Można hurtem - powiedz Vlinowi/lince, że chcesz wszystkie możliwe limity na
    20k ustawić.

    > To cienko, ale Pluskonto ma tez numer na ktory mozna przelac z
    > zewnatrz, nie?

    Tak to jest oddzielny rachunek.

    > A jak z przelewami z Pluskonta? Ile mozna zdefiniowac docelowych
    > rachunkow, jeden?

    Nie - ja mam kilka zdefiniowanych (plusem jest to, że raz zdefiniowane
    przelewy "widać" i w IVR i w necie i to równocześnie dla Pluskonta i
    e-direct - nie wiem tylko, czy można zdefiniować odbiorcę wyłącznie dla
    Pluskonta - pewnie nie, ale nie ma to znaczenia, bo zawsze do przelewu
    używasz tokena - nawet miedzy Pluskontem a e-direct). Nie wiem czy jest
    górne ograniczenie liczby odbiorców.

    > Po jesli na Direct ida przez Elixir, to rownie dobrze mozna jakis
    > bardziej uzywany ROR podac, nie?

    No pewnie - nie jestem pewna, czy przelewy wewnętrzne idą sesjami
    eliksirowymi, ale faktem jest, że nie chodzą online - być może organizowana
    jest "sesja wewnętrzna" o którejś godzinie i realizowane są hurtem wszystkie
    przelewy wewnętrzne. Jeżeli tak jest, to pewnie dzieje się to w nocy - stąd
    przelew zlecony 10.06 po południu został zaksięgowany 11.06. Pewnie
    "pomęczę" jeszcze dzisiaj infolinię, na tą okoliczność - to dam znać, co
    wyspiewali na mękach :-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-06-12 11:40:07
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Dzieki za szczegolowe wyjasnienia.

    bc9n19$mj0$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > No pewnie - nie jestem pewna, czy przelewy wewnętrzne idą sesjami
    > eliksirowymi, ale faktem jest, że nie chodzą online - być może
    > organizowana jest "sesja wewnętrzna"

    poniewaz dotychczas nie ma duzo klientow, to moze wlasnie organizuja jakas
    sesje jak widza, ze sie zebrala kupka przelewow ;)
    to teraz powinno chodzic szybciej :)

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-06-13 03:05:02
    Od: "valet" <v...@w...pl>

> [...]
    > przelew zlecony 10.06 po południu został zaksięgowany 11.06. Pewnie
    > "pomęczę" jeszcze dzisiaj infolinię, na tą okoliczność - to dam znać, co

    Glenn masz rację i nie masz racji.
    Jeżeli zdefiniujesz sobie przelewy w ramach VW samodzielnie via net tzn. z
    Plus Konta na e-direct i i z e-direct na Plus Konto, a potem zlecisz przelew
    to najpewniej pójdzie przez KIR. Jeżeli natomiast poprosisz VWlinkę (ja tak
    zrobiłem) o zdefiniowanie przelewów między rachunkami - to przelewy
    wewnętrzne śmigają tak samo jak np. w mBanku :) Uwaga nie są widoczne
    zakładce Odbiorcy ! Pojawiają się dopiero w momencie wykonywania operacji
    przelewu. W ramach listy przelewów zdefiniowanych wyróżniają sie tym, że
    zamiast nazw rachunków - widnieje sam numer rachunku, a po wybraniu tej
    opcji w miejscu 'nazwa odbiorcy' pojawia się tekst: " rachunek własny"
    Nigdy jednak nie widać jednocześnie dwóch w/w zdefiniowanych rachunków ,
    jeżeli zlecasz przelew np. z Plus Konta na e-direct to w ramach listy nie
    widać zdefiniowanego nr Plus Konta.
    Ale to naprawdę działa ! Przed chwileczką jeszcze raz sprawdziłem żeby nie
    siać taniej propagandy Aha! Trzeba wcisnąć guzik i saldo w ciagi 1-2 sekund
    uaktualni się :)

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 10. Data: 2003-06-13 06:12:44
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bcbeuv$9u2$...@a...news.tpi.pl,
    valet <v...@w...pl>:

> [...]
    > poprosisz VWlinkę (ja tak zrobiłem) o zdefiniowanie przelewów między
    > rachunkami - to przelewy wewnętrzne śmigają tak samo jak np. w mBanku

    To bardzo cenna porada praktyczna!

    (Ale mogloby to byc lepiej urzadzone)

    --
    Robert