  • 11. Data: 2003-06-11 15:22:47
    Temat: Re: mBank mnie zlewa :-(
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    @4ax.com...
    > Kilkukrotnie juz prosilem o kontakt telefoniczny!
    > Nie oddzwaniaja! Pare razy o roznych porach probowalem, i nic!!!
    >
    > A zablokowalem sobie kanal tel. i jak ja mam sie kontaktowac z
    > bankiem????

    Jak sobie zablokowales z wlasnej winy to sobie zadzwon na infolinie i
    odblokuj. NIe wymagaj aby MBank jeszcze doplacal do rozmowy telefonicznej za
    Twoje niezdarstwo.
    Bo za takich niedorajdow jeszcze wprowadza oplate za prowadzenie rachunku a
    ja sobie tego nie zycze.

    Fajas

  • 12. Data: 2003-06-11 20:01:38
    Temat: Re: Re: mBank mnie zlewa :-(
    Od: SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl>

    >Jak sobie zablokowales z wlasnej winy
    jakiej winy??? specjalnie!

    >to sobie zadzwon na infolinie i
    >odblokuj. NIe wymagaj aby MBank jeszcze doplacal do rozmowy telefonicznej za
    >Twoje niezdarstwo.
    To po cholere to oddzwanianie tam maja?

    >Bo za takich niedorajdow jeszcze wprowadza oplate za prowadzenie rachunku a
    >ja sobie tego nie zycze.
    czep sie koles i mnie nie wkur...
    ZABLOKOWALEM DLA BEZPIECZENSTWA WLASNEGO!
    NIE CHCEM GO ODBLOKOWAC-MAM INNA SPRAWE!
    Jak sie mam z nimi kontaktowac skoro oni nie chca ze mna, a mam u nich
    nie mala sumke... pare srednich krajowych... zreszta to nie istotne.

    Tobie powinni wprowadzic oplate za prowadzenie rachunku, skoro tak
    piszesz!

  • 13. Data: 2003-06-12 11:31:01
    Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    ..

    > No, mi sie udalo - zamowilem wczoraj kolo 9 rozmowe na dzisiaj (godz.
    10:00) i w
    > okolicach 10:30 oddzwonili. Czy wpisujesz termin z przynajmniej 24h
    wyprzedzeniem
    > (sugerowany zreszta przez system) czy zmieniasz na wczesniejszy ?

    Jak Cis ie to udalo??
    Moj tata zaklada sobie wlasnie konto w mBanku i od jakiegos czasu trwa
    zabawa w kotka i myszke... Dzwonia jak taty nie ma, mowia zeby oddzwonil.
    Tata oddzwania i wtedy oni mowia, ze zadzwonia, ale nie da sie ustalic
    godziny bo maja "automatycznie generowane polaczenia w kolejnosci zgloszen",
    w zwiazku z tym znowu dzwonia jak taty nie ma i tak w kolko....

    Jak zakladalam rachunek w mBanku jakis rok temu to tak nie bylo... Przerosla
    ich liczba klientow czy po prostu juz maja wszystkich w nosie....

    Pozdrawiam,
    Joanna

  • 14. Data: 2003-06-12 12:00:02
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Joanna" <y...@p...onet.pl> wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > sie ustalic godziny bo maja "automatycznie generowane polaczenia w
    > kolejnosci zgloszen", w zwiazku z tym znowu dzwonia jak taty nie ma i

    Nie wiem jak to zrobilem ...konto w mBanku mam niemal od poczatku ich istnienia, ale
    tej opcji korzystalem chyba pierwszy raz.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 15. Data: 2003-06-14 08:10:01
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Osobnik podajacy sie za SunWoj<sunwoj@USUN_TO.wp.pl> nagryzmolil(a) w

> [...]
    > Nie oddzwaniaja! Pare razy o roznych porach probowalem, i nic!!!
    >
    > A zablokowalem sobie kanal tel. i jak ja mam sie kontaktowac z

    Oddzwanianie zostalo zlikwidowane. Po "przerwie konserwacyjnej" 15-16.06
    nie bedzie juz widoczna w serwisie transakcyjnym.
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=748
    78&t=74878&v=t
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=749
    09&t=74878&v=t

    Pozdrawiam
    Admin www.tramping.slask.prv.pl
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyslij swoja relcaje i wygraj roczna prenumerate
    "Podrózy". Szczególy na www.tramping.slask.prv.pl

  • 16. Data: 2003-06-16 08:05:25
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Uz.ytkownik www.tramping.slask.prv.pl napisa?:

    > Oddzwanianie zostalo zlikwidowane. Po "przerwie konserwacyjnej" 15-16.06
    > nie bedzie juz widoczna w serwisie transakcyjnym.

    Ha, ha, ha, tia, ciekawe kiedy zaczna za wszystko kasowac. Zaloze sie,
    ze wczesniej niz w V kwartale.

    No coz, ale mBank i tak zondzi :-P
    Bartol