  • 31. Data: 2002-12-21 17:27:50
    Temat: Re: Diners Club w citi ? ;-)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" napisał:
    > Znaczy, ze masz jakies bardzo dobre zrodla i wiesz, ze Citi w Polsce nie
    > bedzie nigdy wydawal kart DC?

    Fakt takich dobrych jak Ty, to nie mam ;-P
    BTW a bedzie do 15/01 ? ;-)

    > Wlasnie widze, ze Ciebie niewiele obchodzi ;p

    Ja przynajmniej za wszelka cene nie bronie _absurdow_ w citigroup ;D

    > Produkt jest dostepny dla osob o dochodach wyzszych niz przecietne. Stad
    > mala dostepnosc.

    Juz pisalem wczesniej, ze wymagane dochody sa _te_same_co przy goldach np. w citi !!!

    > Kopie dowodu mozna przyjac jako default przy skladaniu wnioskow zdalnie.
    > Natomiast o historii rachunku, a ni zadnym zaswiadczeniu z pracy nie
    > slyszalem, a kontaktowalem sie z DC Polska jakis m-c temu.

    Moze w DC tez udzielaja za kazdym razem innej informacji ? ;-) Moze to taki
    korporacyjny
    standard ? ;-)

    > No, chyba ze
    > wymagaja dokumentow w zaleznosci od tego w jakiej firmie pracujesz...

    Standard jest taki jak napisalem. Zob. sobie wniosek.
    To jest chyba oczywiste, ze niektorzy sa inaczej traktowani ... nie bede juz
    wskazywal ;-)

    > Ty nie jestes obiektywny, niestety...

    ... powiedzial MK subiektywnie oceniajac :D

    Witek

  • 32. Data: 2002-12-21 17:34:17
    Temat: Re: Re: Re: Re: Pierwsza karta PKO BP i Diners Club
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" napisał:

    > Slusznie, nie ma. To żałosne ;-)

    ROTFL

    > . citi - bankiem ustawionym frontem do klienta ;-}

    LOL

  • 33. Data: 2002-12-21 17:37:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Fakt takich dobrych jak Ty, to nie mam ;-P

    Ja nie mam... wdybym mial to pewnie bym nie uczestniczyl w tej dyskusji...
    ;p

    Maciej

  • 34. Data: 2002-12-21 17:46:11
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ja nie mam... wdybym mial to pewnie bym nie uczestniczyl w tej dyskusji...
    > ;p

    Jest wrecz odwrotnie ;-P

  • 35. Data: 2002-12-21 18:22:08
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > konretnych przypadkach moga byc wymagane inne dokumenty (pewnie u
    > niektorych by ich moglo nie byc wcale :))

    Pani Prezydentowej nie sprawdzali:-)
    Wcisnęli jej DC mimo, ze nie była jej potrzebna?:-)

  • 36. Data: 2002-12-21 18:51:00
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 21 Dec 2002 19:22:08 +0100, "berdycz" <p...@b...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Pani Prezydentowej nie sprawdzali:-)

    Tu wniosek rozpatrywal nie DC a PKOBP wiec pewnie wystarczyla im
    historia konta Pani Prezydentowej (a moze maja konto wspolne :-))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 37. Data: 2002-12-21 19:16:29
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Tu wniosek rozpatrywal nie DC a PKOBP wiec pewnie wystarczyla im
    > historia konta Pani Prezydentowej (a moze maja konto wspolne :-))

    A ja myślę, że nikt żadnych kont jej nie sprawdzał.
    I długo musieli zabiegać, aby zgodziła się sfotografować z tą kartą.
    http://www.pkobp.pl/herold/joladcipkobp.jpg
    Może jeszcze małym "co nieco" na zachętę jej kartę zasilono.

    Ten wątek jest skopiowany z oficjalnej strony PKO BP.
    http://www.pkobp.pl/herold/_info11.xml
    Mi tą kartę proponują, to się pytam, czy dać się skusić?:-)
    A Panią Prezydentową akurat lubię i szanuję.

  • 38. Data: 2002-12-21 19:25:13
    Temat: Re: Re: Re: Re: Re: Pierwsza karta PKO BP i Diners Club
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Dec 21, 2002 at 06:22:58PM +0100, MK wrote:

    >Dokladnie :). Bank bez klientow nie ma racji bytu. Jesli klienci beda

    Maciek, nie zartuj. Prosze, po pokaze mojej ciezarnej drugiej polowie
    i bedziemy jechac do szpitala ;-)

    >poszukiwac jakiegos produktu to bank im go udostepni. Przykladem sa
    >kredytowe MC. Jeszcze nie tak dawno ich prawie nie bylo, teraz juz mamy w
    >czym wybierac :). Proste jest popyt, mozna na tym zarobic to zawsze znajdzie
    >sie jakas firma ktora zacznie udostepniac produkt.

    Wiesz o tym _doskonale_ ze kk to nie sa produkty oferowane w ten sam
    sposob przez citi co konto. Przez ten sam sposob mysle o (w pewnym
    sensie) profesjonalizmie oferty - mam kk i mialem konto. I nie pracuje
    w citi ;-)

    >Jak bank bedzie slyszal od VIP'ow, ze chca DC to zapewne rozwazy
    >wprowadzenie nowego produktu.

    Oh, przeciez dlatego wlasnie pkobp to wprowadza ;-)

    >Byc moze klient chce placic karta? Bank wprowadza do sprzedazy produkt ktory
    >moze zaoferowac najwiekszej liczbie klientow. Gdyby wprowadzil zamiest karty
    >elektronicznej DC i sprzedawal 1 dziennie majac kilkaset oddzialow to by nie
    >bylo rozsadne [IMHO] z punktu widzenia biznesowego. Na maszynowej produkcji
    >VE by zarobil duzo wiecej.

    Nie zrozumiales mnie (albo nei chciales ;-) ). Pomiedzy ve (czy
    maestro przy wspomnianym citi) a kk jest jeszcze co najmniej jeden
    krok posredni ;-)

    --

    --w

  • 39. Data: 2002-12-21 19:42:32
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 21 Dec 2002 20:16:29 +0100, "berdycz" <p...@b...pl>
    wrote:

    >Mi tą kartę proponują, to się pytam, czy dać się skusić?:-)

    Coz, fakty sa takie: jest to karta o ograniczonej akceptowalnosci w
    Polsce - tylko POSy Polcardu, karta bardzo bezpieczna, dlugi okres
    splaty, podobno bardzo korzystne kursy, brak podgladu online, prestiz
    ale chyba nieco inaczej rozumiany niz przy kartach gold (nie kazdy
    dres rozpozna, ze tego goscia stkuknac nalezy, nie kazda kasjerka w
    markecie zrozumie, ze to karta prestizowa :)).
    Generalnie to przedmiot pozadania takich maniakow kart jak ja :) i
    przydatny instrument dla czesto podrozujacych po swiecie (saloniki na
    lotniskach, bezproblemowy wynajem samochodow itp)
    Dla przecietnego uzytkownika karty to chyba produkt niespecjalnie
    potrzebny, lepiej sprawdzi sie jakas dobra KK Visa czy MC, DC najwyzej
    jako karta dodatkowa.

  • 40. Data: 2002-12-21 19:43:17
    Temat: Re: Re: Pierwsza karta PKO BP i Diners Club
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Dec 21, 2002 at 05:49:58PM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    >W materialach, ktore mam ze stoiska DC na ostatnich targow Karta :
    >
    >"Gdzie mozna otrzymac karte osobita DC
    >DC Polska [...[
    >
    >w nastepujacych bankach partnerskich: KB, BPH-PBK"

    Ja _wiem_ ze takie kraza legendy o bphpbk, ale tutaj
    http://www.bphpbk.pl/pub/taryfa_karty_kredytowe.pdf tego nie widac ;-)

    A tak btw - to tam juz tylko visy zwykle i kk? A przy okazji - bph
    wydaje vise walutowa ;-)

    >Ale ja bym nie chcial DC z logiem jakiegokolwiek banku.

    He, zwlaszcza kb. bhppbk tez imho nie podnosi prestizu ;-)

    >BTW, a co Wy na taka karte ?
    >http://www.carteblanchecard.com
    >
    >Bo na zdjeciu wyglada IMO na najpiekniejsza karte na swiecie :).
    >I chyba jest jedna z bardziej snobistycznych :P.

    Ale w zwyklym, wcale nie snobistycznym stylu dc, prawda? ;-]

    --

    --w