  • 1. Data: 2002-12-18 21:04:52
    Temat: Pierwsza karta PKO BP i Diners Club
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Co o tym myślicie???
    Warto brać????
    "
    a.. Karta nr 1 dla Jolanty Kwaśniewskiej
    b.. Oferta dla klientów bankowości osobistej i prywatnej
    c.. Kredytowanie transakcji do 58 dni
    d.. Numer PIN wybierany przez klienta
    Bank będzie kredytować dokonywane transakcje nawet przez 58 dni. Za kredytowanie
    transakcji bezgotówkowych dokonanych w kraju nie
    będzie pobierana prowizja, natomiast za płatności dokonane za granicą - w wysokości
    tylko 1% wartości dokonanego zakupu.

    Karta będzie dostarczana klientowi bezpośrednio na wskazany adres do korespondencji.
    Kolejnym udogodnieniem jest umożliwienie
    klientowi wyboru numeru PIN do karty. Do karty Diners Club może być ustalony limit
    nawet w wysokości 80 tys. zł. Jest to najwyższy
    limit z dotychczas oferowanych kart przez PKO Bank Polski.

    Do karty dołączony jest szeroki pakiet ubezpieczeniowy tj. ubezpieczenie i pomoc w
    nagłych wypadkach, pomoc medyczna i prawna,
    odszkodowanie na wypadek zaginięcia bagażu oraz opóźnienia transportu. Posiadacz
    karty wydanej pod znakami PKO Bank Polski i Diners
    Club podczas zagranicznych podróży samolotem może bezpłatnie korzystać na lotniskach
    z ekskluzywnych saloników Diners Club.
    Posiadacz karty może zdecydować o wydaniu karty dodatkowej dla dowolnie wybranej
    osoby. Karta dodatkowa ma inny numer, ale
    funkcjonuje w ramach limitu przyznanego do karty głównej.

    Za wydanie i wznowienie karty będzie pobierana opłata roczna w wysokości 300 zł.
    Natomiast za wydanie i wznowienie karty dodatkowej
    trzeba będzie zapłacić 150 zł. Karta będzie wydawana na okres dwóch lat.

  • 2. Data: 2002-12-18 21:44:06
    Temat: Re: Pierwsza karta PKO BP i Diners Club
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Co o tym myślicie???
    > Warto brać????
    > "
    Brać!!!!
    Tylko ustaw się szybko w kolejce. Ścisk będzie jak
    cholera!!
    :))))

  • 3. Data: 2002-12-18 22:36:56
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Brać!!!!
    > Tylko ustaw się szybko w kolejce. Ścisk będzie jak
    > cholera!!
    > :))))

    "dźwigam kiece i lece":-))))))))

  • 4. Data: 2002-12-19 10:47:39
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Co o tym myślicie???
    > Warto brać????

    Przecież od dawien dawna możesz wziąć taką samą kartę tylko, że wydawaną
    przez Dinersa bezpośrednio, albo KB (AFAIR). Nie ma w tym nic nowego :-)

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-12-19 11:03:57
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał:

    > Przecież od dawien dawna możesz wziąć taką samą kartę tylko, że wydawaną
    > przez Dinersa bezpośrednio, albo KB (AFAIR). Nie ma w tym nic nowego :-)

    Jak to nie ma ? ;-) Jest przeciez logo PKOBP na DC ;-)) -co akurat dla mnie nie jest
    zaleta ;-P

  • 6. Data: 2002-12-19 13:32:45
    Temat: Re: Re: Pierwsza karta PKO BP i Diners Club
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Dec 19, 2002 at 12:03:57PM +0100, Witek wrote:

    >Jak to nie ma ? ;-) Jest przeciez logo PKOBP na DC ;-)) -co akurat dla mnie nie jest
    >zaleta ;-P

    Jeszcze wersje domestic powinni z niej zrobic ;-)

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-12-19 13:51:23
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Jeszcze wersje domestic powinni z niej zrobic ;-)

    ;-))))))))))

  • 8. Data: 2002-12-19 15:29:37
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > Jeszcze wersje domestic powinni z niej zrobic ;-)

    Dzialajaca tylko w miescie, w którego oddziale zostala wydana ;-P

    K. Kowalski

  • 9. Data: 2002-12-20 17:50:17
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    zł. Natomiast za wydanie i wznowienie karty dodatkowej
    > trzeba będzie zapłacić 150 zł. Karta będzie wydawana na okres dwóch lat.

    Karty Diners Club są już od dawna rozprowadzane przez inne banki. Np w Kredyt
    banku od co najmniej trzech lat. Ten pomysł z Jolantą to chyba jakiś Żart.
    Pozdrowienia Tensor1.

  • 10. Data: 2002-12-20 19:48:27
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Dec 20, 2002 at 06:50:17PM +0100, t...@p...onet.pl wrote:

    >Karty Diners Club są już od dawna rozprowadzane przez inne banki. Np w Kredyt
    >banku od co najmniej trzech lat. Ten pomysł z Jolantą to chyba jakiś Żart.

    A jakies inne przyklady? ;-) No, tych bankow wydajacych dc.

    --

    --w