  • 1. Data: 2002-12-18 20:43:11
    Temat: Millennium oszukuje
    Od: "Micho" <w...@p...onet.pl>

    jak w temacie
    miałem konto w tym popieprzonym i oszukującym klienta banku, zrezygnowałem z
    tego konta ponieważ znalazłem bardziej atrakcyjne (nie ździerało co miesiąc
    1,99 pln za karte, której nie miałem). Po likwidacji konta poprosiłem o
    przelanie resztki keszu na konto prywatne. Za przesłanie 100,39 pln skroili
    mnie 20,00 pln, przy okazji spóżnili sie o 17 dni.
    Co wy na to?

  • 2. Data: 2002-12-18 20:47:16
    Temat: Re: Millennium oszukuje
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Dec 18, 2002 at 09:43:11PM +0100, Micho wrote:

> [...]
    >przelanie resztki keszu na konto prywatne. Za przesłanie 100,39 pln skroili
    >mnie 20,00 pln, przy okazji spóżnili sie o 17 dni.

    Norma. Zlozylem polecenie zamkniecia konta w polowie wrzesnia, konto
    zamkneli w polowie listopada - poniewaz bardzo chcialem sobie pojsc to
    nie wnikalem dlaczego kaza mi placic za miesiac kiedy juz sobie chce
    pojsc od nich. Ale dlaczego kazali mi placic za nastepny? Argumentacja
    z ich strony byla rozbrajajaca - przeciez dopiero w listopadzie
    zamknelismy konto wiec musi Pan zaplacic. A ze z naszej winy - w sumie
    to Pana problem.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-12-18 21:11:25
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Wed, 18 Dec 2002 21:43:11 +0100, "Micho" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Za przesłanie 100,39 pln skroili
    >mnie 20,00 pln

    a świstak zawija te sreberka...
    a może przelewałeś kase za granicę? :)

  • 4. Data: 2002-12-18 21:32:09
    Od: "Micho" <w...@p...onet.pl>

    > a świstak zawija te sreberka...
    > a może przelewałeś kase za granicę? :)

    a ty byś wysyłał 100,39 pln za granice?
    zastanów się najpierw

  • 5. Data: 2002-12-18 21:33:55
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Wed, 18 Dec 2002 22:32:09 +0100, "Micho" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >a ty byś wysyłał 100,39 pln za granice?
    >zastanów się najpierw

    no zastanowilem sie - ale za przelew placi sie 4 zlote, wiec dlaczego
    niby mieli zabrac Ci 20? Moze w pieciu ratach to przelewales?:)

  • 6. Data: 2002-12-18 22:07:40
    Od: "Micho" <w...@p...onet.pl>

    > no zastanowilem sie - ale za przelew placi sie 4 zlote, wiec dlaczego
    > niby mieli zabrac Ci 20? Moze w pieciu ratach to przelewales?:)

    czytaj uważnie!
    WYDAŁEM POLECENIE PRZELEWU POZOSTAŁEJ KASY NA KONTO PRYWATNE
    pisze dużymi zebyś pojął mądralo

  • 7. Data: 2002-12-18 22:44:07
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Wed, 18 Dec 2002 23:07:40 +0100, "Micho" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >czytaj uważnie!
    >WYDAŁEM POLECENIE PRZELEWU POZOSTAŁEJ KASY NA KONTO PRYWATNE
    >pisze dużymi zebyś pojął mądralo

    bardzo dziękuję za komplement:))), ale ciągle nie rozumiem, dlaczego
    zapłaciłeś za to 20zł? Dowiadywałeś się z banku dlaczego pobrano od
    Ciebie taką prowizję? Bo przeglądnąłem właśnie cennik i nie ma tam
    osobnej pozycji na 'przelew po zamknięciu konta'. Nawet, jeśli jest to
    przelew na konto 'prywatne' :)
    Na pewno nie pomyliłeś się nigdzie? Może to były opłaty za coś innego,
    a nie za przelew?

  • 8. Data: 2002-12-18 23:54:22
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Micho" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie
    > miałem konto w tym popieprzonym i oszukującym klienta banku, zrezygnowałem
    > tego konta ponieważ znalazłem bardziej atrakcyjne

    ... a łyżka mówi, niemożliwe !
    Jednak możliwe. Mnie orżneli na 320 zł.
    Miałem w Millennium trochę więcej kasy na lokatach i niezbyt
    dokładnie tego pilnowałem. Złapałem ich za rękę na drobnym
    przekręcie (16 zł) i zażądałem pełnego 2-letniego rozliczenia
    rachunku. Po 1,5 miesiąca przysłali pismo, w który przyznali
    się do błędów i ujawnili niedobór w wys. 320 zł. Oczywiście
    pieniądze zwrócili (żadna łaska) ale mojego zaufania już nie
    odzyskali.
    Joker

  • 9. Data: 2002-12-19 01:00:59
    Od: "Micho" <w...@p...onet.pl>

    Dowiadywałeś się z banku dlaczego pobrano od
    > Ciebie taką prowizję?

    Nie zdążyłem, ponieważ konto powinno być zamknięte w listopadzie, a ja
    dopiero wczoraj dostałem wpływ na konto prywatne. Różnica pomiędzy saldem
    końcowym (listopad) a wpływem jest 20,00 pln. Ale dzisiaj napewno sie
    dowiem.

    Bo przeglądnąłem właśnie cennik i nie ma tam
    > osobnej pozycji na 'przelew po zamknięciu konta'. Nawet, jeśli jest to
    > przelew na konto 'prywatne' :)

    Dlatego w temacie jest "Millennium oszukuje",

    > Na pewno nie pomyliłeś się nigdzie? Może to były opłaty za coś innego,
    > a nie za przelew?

    Nie mogą być opłaty za nic więcej ponieważ nie wykonywałem od 2 m-cy żadnych
    operacji (nie licząc opłaty za prowadzenie konta).

  • 10. Data: 2002-12-19 10:41:57
    Od: " ss" <s...@N...gazeta.pl>

    > Złapałem ich za rękę na drobnym przekręcie (16 zł)

    Znowu jakaś enigma,lepiej opisz o co chodziło?