  • 41. Data: 2003-11-10 11:55:41
    Temat: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bonj3d$45a$...@n...lublin.pl,
    k...@i...pl <k...@i...pl>:
    > Użytkownik Robert <u...@o...pl> w wiadomości do
    > grup dyskusyjnych napisał:boimob$92f$...@t...icpnet.pl...
    > SALDO na 300. DZiała z 95% pewnością. Jak nei jestes w PROFIcie to
    > pewnie NIE działa.
    > Czy warto?
    > Hmm
    > Czy warto mieć 50 złotych rocznie doładowania? No a na pewno nie
    > rzeadziej niz co półtora roku. Nie da sie rzadziej.
    > Jak nie warto, to mi doładowywuj co półtora roku na 50 zeta:) a jak
    > warto, to zapisz sie do profitu

    Dziekuje za opinie.
    Chodzilo mi o koszt w sensie inwestycji czasu i uczenia sie systemu. Gdyby
    to bylo tylko zapisanie, ktore trwa 5 minut, to wybor jest taki jak piszesz.
    Ale ja juz np. sie raz "zapisalem" i bez efektu. Przy pewnej dozie
    koniecznych ciaglych zabiegow 50zl/rok sie juz nie oplaca.

    --
    Robert

  • 42. Data: 2003-11-10 12:19:34
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ale ja juz np. sie raz "zapisalem" i bez efektu. Przy pewnej dozie
    > koniecznych ciaglych zabiegow 50zl/rok sie juz nie oplaca.

    Po prostu jedynie co trzeba zrobić to ponownie wysłać formularz... Ale Twoja
    decyzja.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 43. Data: 2003-11-10 12:28:52
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > Ale ja juz np. sie raz "zapisalem" i bez efektu. Przy pewnej dozie
    > koniecznych ciaglych zabiegow 50zl/rok sie juz nie oplaca.

    Ja tam wybralem Profit tylko po to by mnie znizke na "przewierty sterowane"
    :) a powaznie 10% w Vision Express to dla mnie jakies 120 zl rocznie do
    przodu niezaleznie od punktow uzbieranych

  • 44. Data: 2003-11-10 12:30:26
    Temat: Re: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 10 Nov 2003 10:07:56 +0100, Wojciech Nawara napisal/a:

    > Użytkownik "k...@i...pl" <k...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:bonj75$48a$1@news.lublin.pl...

    > Przeczytaj jeszcze raz o czym jest mowa. O doładowaniu zlecanym przez SMS
    > - a następnie obciążającym kartę płatniczą.
    uścislając jeszcze bardziej obciążane może być tez konto bezposrednio, nie
    trzeba miec karty płatniczej;)

    KL

  • 45. Data: 2003-11-10 12:35:39
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > uścislając jeszcze bardziej obciążane może być tez konto bezposrednio, nie
    > trzeba miec karty płatniczej;)

    Nie, nie może być. Usługę aktywuje się przy pomocy karty płatniczej w
    bankomacie Euronetu. I następnie po każdorazowym zleceniu obciążana jest
    karta płatnicza, która została zarejestrowana.

    Bez urazy, ale nie wiem co Ty za usługi wymyślasz.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl

  • 46. Data: 2003-11-10 14:12:29
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bonvoq$idm$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Po prostu jedynie co trzeba zrobić to ponownie wysłać formularz...
    > Ale Twoja decyzja.

    Kiedy wlasnie nie mam pewnosci, ze ponownie (raz) wystarczy.
    Poza tym nie tylko to, jeszcze trzeba zarejestrowac sie w serwisie WWW idea,
    co na razie mi sie nie udaje ze wzgledu na problemy z polaczeniem.

    Ale juz sie przestaje uzalac, bo NTG - dziekuje Wam za pomoc.

    --
    Robert

  • 47. Data: 2003-11-10 20:20:42
    Temat: Odp: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Robert <u...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bonucb$cuh$...@t...icpnet.pl...
> [...]
    > Ale ja juz np. sie raz "zapisalem" i bez efektu. Przy pewnej dozie
    > koniecznych ciaglych zabiegow 50zl/rok sie juz nie oplaca.
    Nie wystarczył raz???? dziwne.. miałeś pecha...

  • 48. Data: 2003-11-10 20:21:54
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Robert <u...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:boo6cr$jo5$...@t...icpnet.pl...
    > Kiedy wlasnie nie mam pewnosci, ze ponownie (raz) wystarczy.
    > Poza tym nie tylko to, jeszcze trzeba zarejestrowac sie w serwisie WWW
    idea,

    NIE TRZEBA!!!!
    Za zarejestrowanie ma się tylk opodobno jakieś dodatkowe dołądowanie w
    POPie....
    Moja żona ma profit od lat i dopiero teraz sie zarejestrowała

  • 49. Data: 2003-11-10 21:30:19
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    boos14$i69$...@n...lublin.pl,
    k...@i...pl <k...@i...pl>:
> [...]
    > POPie....
    > Moja żona ma profit od lat i dopiero teraz sie zarejestrowała

    No tak, ale bez rejestracji nie da sie zalogowac - przynajmniej tak
    zrozumialem. Bo nie mam czym sie zalogowac...

    --
    Robert

  • 50. Data: 2003-11-10 21:31:50
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    boorus$i58$...@n...lublin.pl,
    > Użytkownik Robert <u...@o...pl> w wiadomości do
    > grup dyskusyjnych napisał:bonucb$cuh$...@t...icpnet.pl...
    > Nie wystarczył raz???? dziwne.. miałeś pecha...

    Pewnie tak - ale nie tylko ja - moja zona podobnie. No chyba ze na sygnal
    zwrotny o "przyjeciu do klubu" czeka sie ponad 2 mies.? Zaznaczam, ze
    wnioski byly skrupulatnie wypelnione i wyslane, a spelnienie warunkow (staz
    klienta, oplacone rachunki, etc.) sumiennie sprawdzone.

    --
    Robert