  • 1. Data: 2003-11-07 15:26:24
    Temat: wybor banku
    Od: "Marcous" <k...@w...pl>

    mam konto w pekao ale chce zmienic i szukam banku o nastepujacych warunkach
    :

    1. oddzialy marmurkowe + dostep przez internet
    2. karta maestro
    3. brak oplat za uzytkowanie i przyznanie karty debetowej
    4. bank odmiejscowiony
    5. tanszy niz pekao (oplaty za prowadzenie, przelewy itd)
    6.czytelne wyciagi miesieczne

  • 2. Data: 2003-11-07 15:53:17
    Temat: Re: wybor banku
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl>

    Jeżeli jesteś studentem to bzwbk spełnia ww. warunki
    konto 24 - xtra student, które ostatnio zamknąłem.

    --
    paulos23

  • 3. Data: 2003-11-07 16:12:58
    Od: "s." <s...@A...onet.pl>

    Użytkownik "Marcous" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam konto w pekao ale chce zmienic i szukam banku o nastepujacych
    warunkach
    btw pekao (ktore wchodzi powoli ale ciagle w nowy system)
    > 1. oddzialy marmurkowe + dostep przez internet
    jest juz dostepne
    > 2. karta maestro
    jest juz dostepna
    > 3. brak oplat za uzytkowanie i przyznanie karty debetowej
    promocja "pierwsza karta" - placisz polowe ceny za rok uzytkowania
    > 4. bank odmiejscowiony
    jest dostepne
    > 5. tanszy niz pekao (oplaty za prowadzenie, przelewy itd)
    przelewy netowe, zlecenia stale sa w pekaosie sa za darmo
    > 6.czytelne wyciagi miesieczne
    w nowym systemie jest to czytelne

    zapytaj u siebie kiedy w oddziale bedzie nowy system ew. czy w ktoryms z
    oddzialow w miescie juz go nie ma, moze nie trzeba bedzie zmieniac?

    wiem wiem. Sa lepsze banki (niektorzy powiedza, ze jest malo gorszych, ale
    co tam). tak z przyzwyczajenia. (tez) a co.
    Sebastian

  • 4. Data: 2003-11-07 16:26:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 7 Nov 2003 16:26:24 +0100, "Marcous" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    >4. bank odmiejscowiony
    >5. tanszy niz pekao (oplaty za prowadzenie, przelewy itd)

    Poza p. 2 Multibank, z punktem 2 Citi, ale bez 3.

    IMHO najlepiej bez 1 i 2 czyli mBank.

    --

  • 5. Data: 2003-11-07 16:41:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> wrote:
    > Poza p. 2 Multibank, z punktem 2 Citi, ale bez 3.

    Jesli rozliczanie przez Euro to Multi jest ok.
    Citi troche drogie wyjdzie.