  • 31. Data: 2003-11-08 16:03:18
    Temat: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    boit8g$5tv$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bois4b$dn4$1@topaz.icpnet.pl...

    > Znaczy: nie masz konta punktowego.

    Ano, tak sie domyslilem :)
    Widac nie jest mi pisane (SMSem zreszta) ;)

    --
    Robert

  • 32. Data: 2003-11-08 16:24:53
    Temat: Re: Do3adowanie POP-a przez Euronet
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > Tfu. Nie zrozumiałem. Jeśli doładowujesz przez bankomat dostajesz
    normalną
    > ilość punktów plus premia - mniej więcej jeszcze połowa dodatkowo
    więcej.
    > Szczegóły - www.idea.pl.
    >
    > A pisałem o tym, że doładowując punktami Profit też zostają
    przedłużone
    > okresy ważności konta.

    Tiaaaa... A kiedyś tych punktów szło jakoś mnie na "doładowanie za
    punkty". A ichnia karta, taka zielona, to jest szajsowata - używam jej
    do zdrapywania parafiny z blatu - rozwarstwiła się po 2 tygodniach, ta
    niebieska była solidniejsza. No bo co właściwie innego można z nią
    zrobić w takim mieście jak Kołobrzeg... Taksówkami nie jeżdżę, bo tam
    wszędzie niedaleko...

    Grzexs

  • 33. Data: 2003-11-10 08:40:54
    Temat: Odp: Do3adowanie POP-a przez Euronet
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:boi7st$k2s$...@n...onet.pl...

    > Oczywiście tak samo.
    Oczywiście nei tak samo. Z bankomatu masz o połowę więcej punktów
    profitowych

  • 34. Data: 2003-11-10 08:43:23
    Temat: Odp: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Robert <u...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:boimob$92f$...@t...icpnet.pl...
    > Wyslalem tez kiedys zgloszenie i nic sie nie dzieje.
    SALDO na 300. DZiała z 95% pewnością. Jak nei jestes w PROFIcie to pewnie
    NIE działa.
    Czy warto?
    Hmm
    Czy warto mieć 50 złotych rocznie doładowania? No a na pewno nie rzeadziej
    niz co półtora roku. Nie da sie rzadziej.
    Jak nie warto, to mi doładowywuj co półtora roku na 50 zeta:) a jak warto,
    to zapisz sie do profitu

  • 35. Data: 2003-11-10 08:45:24
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:boilb5$hev$...@n...onet.pl...

    > Co jest dla mnie niezrozumiałe bo powinny być premiowane wszelkiego
    rodzaju
    > sposoby doładowania poza zwykłą POPkartą.
    Przecież doładowanie SMSem TO JEST doładowanie zdrapka, tylko,że nie przez
    *111 przez SMS.... Ostateczeni kod MOZE być ze zdrapki

  • 36. Data: 2003-11-10 08:47:58
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

> [...]
    > niebieska była solidniejsza. No bo co właściwie innego można z nią
    > zrobić w takim mieście jak Kołobrzeg... Taksówkami nie jeżdżę, bo tam
    A macie wypozyczalnie kaset video Beverly Hills? A za doładowanie za punkty
    punktów nie ma ( bo i zotówek wydanych tez nie ma)

  • 37. Data: 2003-11-10 09:05:27
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "k...@i...pl" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście nei tak samo. Z bankomatu masz o połowę więcej punktów
    > profitowych

    Już wyjaśniłem w innym poście.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 38. Data: 2003-11-10 09:06:31
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > A macie wypozyczalnie kaset video Beverly Hills? A za doładowanie za
    punkty
    > punktów nie ma ( bo i zotówek wydanych tez nie ma)

    Koledze chodziło o to, że kiedyś doładowania były tańsze - choć niewiele.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 39. Data: 2003-11-10 09:07:56
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Przecież doładowanie SMSem TO JEST doładowanie zdrapka, tylko,że nie przez
    > *111 przez SMS.... Ostateczeni kod MOZE być ze zdrapki

    Przeczytaj jeszcze raz o czym jest mowa. O doładowaniu zlecanym przez SMS -
    a następnie obciążającym kartę płatniczą.

    Poza tym nie ma możliwości doładowania konta POP kodem z POPkarty wysyłając
    SMS [oprócz czasowej oferty doładowania pół na pół].

    Posiadając kod możemy jedynie doładować przez *111 lub 501700700.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl

  • 40. Data: 2003-11-10 10:32:11
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Poczytalem. Ale nie znalazlem info o tym, jak sie dowiedziec, ile sie ma
    > punktow.
    > Wyslalem tez kiedys zgloszenie i nic sie nie dzieje.

    SMS o tresci SALDO pod 300
    lub zalogowac sie na strony www.idea.pl