  • 51. Data: 2003-11-10 21:43:59
    Temat: Odp: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    > No tak, ale bez rejestracji nie da sie zalogowac - przynajmniej tak
    > zrozumialem. Bo nie mam czym sie zalogowac...
    A po co się logować?
    Wysyłąsz wniosek o PROFIT. po pewnym czasie dostajesz kare PROFIT
    Wsadasz ja głeboko - chyba, że jak aj używasz jej gdzieś ( ja w Beverly
    Hills - za dwa filmy płace jak za jeden w wypożyczalni, więc mając do wyboru
    zapłacic 6 zeta za 1 film albo te same 6 za dwa..... to jak idę do
    wypożyczalni biorę kartę).
    Jak chcesz sprawdzic punkty SALDO na 300
    Jak chcesz minut w optimie to PAKIET20 na 300 ( lub inna ilosc niż 20, ja
    sobie daję po 20)
    Jak chcesz doładować w POPIE to POP50 na 300 (j.w)
    Jak chcesz komuś (np numerowi 501501501) zrobić prezent, to
    501501501 PAKIET20 (lub POP50)

    Koniec filozofii _prostego_ korzystaniaz PROFITU Zero internetu, logowań,
    rejestracji etc.
    Rodzice wypełnili na POPie i nawet nie wiedzą co to jest - wiedża tylko ,że
    sie zbierają jakies puntky i tylko pytają się : czy mamy płacić czy
    doładowanie bedize darmowe?
    Niezaleznie co im powiem ( a poowiem w zaleznosci od stanu konta) wzruszają
    ramionami ze zdziwieniem mówiąc - a poprzednio było darmowe a teraz trzeba
    płacic lub mówią odwrotnie:)))

  • 52. Data: 2003-11-10 21:44:50
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Robert <u...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bop04k$aoh$...@t...icpnet.pl...
    > Pewnie tak - ale nie tylko ja - moja zona podobnie. No chyba ze na sygnal
    > zwrotny o "przyjeciu do klubu" czeka sie ponad 2 mies.? Zaznaczam, ze
    > wnioski byly skrupulatnie wypelnione i wyslane, a spelnienie warunkow
    (staz
    > klienta, oplacone rachunki, etc.) sumiennie sprawdzone.
    No 2 mce to dośc długo... Jakmasz abo *501 i zapytaj sie co grane...

  • 53. Data: 2003-11-10 21:53:06
    Temat: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "k...@i...pl" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No 2 mce to dośc długo... Jakmasz abo *501 i zapytaj sie co grane...

    Obawiam się, że z pocztą głosową to on za bardzo nie pogada...

    sugeruję raczej p...@i...pl

    Ale skoro konta punktowego nie ma, to znaczy że nie ma... jedynie można się
    spytać ile mniej więcej obecnie czekają wnioski na wprowadzenie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl

  • 54. Data: 2003-11-10 21:53:48
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > A po co się logować?

    Ja tam wolę saldo sprawdzić za darmo na idea.pl, no ale skoro są tacy,
    którzy wolą płacić... Wolna wola...

  • 55. Data: 2003-11-10 22:17:12
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bop0r0$n6m$...@n...lublin.pl,
    k...@i...pl <k...@i...pl>:

    > Wysyłąsz wniosek o PROFIT. po pewnym czasie dostajesz kare PROFIT
    Wlasnie karty zadnej (ani nic) nikt z nas nie dostal, dlatego nie bardzo
    wiedzialem, co dalej.

    Za pozostale lopatologiczne wskazowki bardzo dziekuje - zachowalem
    skrzetnie, mam nadzieje, ze sie przydadza :)

    Rowniez dziekuje za dalsze wskazowki Wojtkowi N.

    > Niezaleznie co im powiem ( a poowiem w zaleznosci od stanu konta)
    > wzruszają ramionami ze zdziwieniem mówiąc - a poprzednio było darmowe
    > a teraz trzeba płacic lub mówią odwrotnie:)))

    :)

    --
    Robert

  • 56. Data: 2003-11-11 09:40:29
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    można się
    > spytać ile mniej więcej obecnie czekają wnioski na wprowadzenie.

    A potem trzeba do nich pisać, by poprawili błędy :) Jakoś tak razem
    wysłaliśmy zgłoszenia ja i moja żona i otrzymaliśmy 2 karty z 2
    błędami - ja miałem pomylone nazwisko ('rz' zamiast 'ż' i 'ń' zamiast
    'c') a moją żonę ochrzcili 'Jolanta'. Tym niemniej karty były używane
    długo (do zdrapywania parafiny) :)

    Grzexs

  • 57. Data: 2003-11-11 10:20:24
    Od: m@rkop <m...@p...spam.pl>

    On Mon, 10 Nov 2003 23:17:12 +0100, Robert wrote:

    > Wlasnie karty zadnej (ani nic) nikt z nas nie dostal, dlatego nie bardzo
    > wiedzialem, co dalej.

    Ja weryfikacje przeszedlem w czerwcu i do tej pory nie dostalem karty.
    Pani w boku powiedziala, ze maja tam jakies problemy i dlatego sa
    opoznienia. Ale punkty oczywiscie mam naliczane, co sprawdzam na
    stronie idei. Najwiecej za platnosci karta vc idea profit...

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 58. Data: 2003-11-11 13:08:51
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

> [...]
    > opoznienia. Ale punkty oczywiscie mam naliczane, co sprawdzam na
    > stronie idei. Najwiecej za platnosci karta vc idea profit...
    A VC IDEA PROFIT jest bezprowizyjna? Czy prowizyjna? Tzn jak zapłącisz w
    sklepie 100 zet to z konta ściagają Ci 100 czy 101?
    Bo jak 101 to PŁACISZ za punkty i to sporo...

  • 59. Data: 2003-11-11 13:10:13
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Grzexs <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:boqas0$699$...@n...news.tpi.pl...
    > 'c') a moją żonę ochrzcili 'Jolanta'. Tym niemniej karty były używane
    > długo (do zdrapywania parafiny) :)
    No ale z punktu widzenia częsci profitowców fakt fizycznego posiadania karty
    jest neutralny. Bo o ile punkty kązdy ktużywa IDEI jakoś sobie spożytkuje,
    to oferty znizkowe są jednak dość ubogie - ale są:)

  • 60. Data: 2003-11-11 13:48:58
    Od: m@rkop <m...@p...spam.pl>

    On Tue, 11 Nov 2003 14:08:51 +0100, k...@i...pl wrote:

    > A VC IDEA PROFIT jest bezprowizyjna? Czy prowizyjna? Tzn jak zapłącisz w
    > sklepie 100 zet to z konta ściagają Ci 100 czy 101?
    > Bo jak 101 to PŁACISZ za punkty i to sporo...

    Oczywiscie, ze jest bezprowizyjna :)

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop