  • Data: 2002-02-28 10:26:22
    Temat: Re: Re[2]: Odpowiedz z MultiBanku na temat floor limitu ich VC
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > Nie, to kwestia aklajera. Podobnie zachowuja sie posy pekaosa
    > (np. stajce shell) ktore maja floor ustawiony na absurdalnie niskim
    > poziomie (za gazete w offlinie zaplacilem, ale to bylo tylko jakies
    > 2zl, reszta online).

    Yes and no.

    Znaczy wydajemisie, ze to zalezy od:

    1. tego czegos na a (ten potworek mi jednak przez klawiature nie
    przejdzie) - inne limity beda w posie Pekao SA, a inne w eservice;

    2. tego, gdzie ten pos stoi (inne limity na stacji benzynowej, a inne
    w sklepie z futrami);

    ale takze:

    3. rodzaju karty - i tu jest jakby pole do udzialu banku w
    decydowaniu, jaki ten limit jest. Ale nie wiem, moze to jest tylko
    taki grubszy podzial typu zwykla/zlota, a moze w ogole nie ma, tylko
    wydajemisie?

    MJ