  • Data: 2002-02-28 11:33:49
    Temat: Re: Re[2]: Odpowiedz z MultiBanku na temat floor limitu ich VC
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > A dlaczego to fl na stacji powinien byc nisko? Pytam sie jako
    > posiadacz legalnej karty.

    Bo jest taka praktyka, ze zlodziej lubi kupowac na stacji. 8-) W twoim
    interesie jest, zeby natychmiast po zastrzezeniu nie mogl. Wiem, wiem,
    po zastrzezeniu powinien odpowiadac bank... Ale nie wszystkie tak
    robia.

    > Nie, czy zlota czy srebrna czy platynowa to nie ma znaczenia. Tutaj
    > tylko bank moze odpowiedziec czy mimo 4-ro krotnego przekroczenia
    > salda zezwolic na transakcje.

    Co ma saldo do floor limitu?

    I czy jestes absolutnie pewien, ze w danym konkretnym posie wszystkie
    karty VC wszystkich bankow beda mialy ten sam floor limit?

    MJ