    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raty 0% w Raiffeisenie
    Date: Thu, 25 Jun 2015 10:43:44 +0000 (UTC)

    Użytkownik Waldek m...@n...dam ...

    > Wiele nie zarobi, ale i nie straci ;) ... to chyba tak bardziej "dla
    > sportu" ? - LOL

    To wszystko zalezy po ile liczy sobie swój czas.

    > - no ale weź pod uwagę że może i są tacy co akurat _potrzebują_
    > taki nieoprocentowany kredyt na wakacje, wiec tu juz nie tyle wchodzi w
    > grę zysk
    > co potencjalna strata

    Jasne.
    Ale z drugiej strony jak ktos potrzebuje kredyt na wczasy to czy powinien
    na nie jechac?
    Rozumiem kredytowac dom, rozumiem nawet kredytowac samochód, jezeli
    koniecznie trzeba miec jakis srodek lokomocji np. na dojazdy do pracy.
    Ale wakacje, tudziez jakies głupie pozyczki na swieta itp? Dla mnie to
    jednak jest głupota.