  • Data: 2012-02-17 09:08:30
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Feb 2012 00:20:03 +0100, "witrak()" <w...@h...com>
    wrote:

    >na 100%. Więc nie pisz o "pchaniu pieniędzy", bo jest to
    >nie-neutralne, a nieuzasadnione określenie, nawiązujące od razu do
    >pewnej kategorii sformułowań demagogicznych. A to automatycznie

    hmmm, a jak "neutralnie" nazwać dawanie komuś swoich pieniędzy w 2012
    roku za mniej niż 0,1% procent rocznie?

    >I jeszcze: zastanów się, jakie ja i Ty mamy podstawy, aby to
    >ryzyko szacować ?

    mamy: 100 mld redukcji zadłużenia grecji, pomoc 110 mld i dług rosnie
    http://en.wikipedia.org/wiki/Greek_government_debt_c
    risis

    >pewnie ani połowy. Natomiast przy moim scenariuszu te dwadzieścia
    >parę mld PLN nie będzie niczym krytycznym dla naszego budżetu na 2016.

    hmmm, dla mnie perspektywa np. całkowitej likwidacji PIT przynajmniej
    dla części dochodów (kwoty z PIT i te "dwadzieścia parę miliardów" są
    porównywalne) jest bardzo kusząca.
    Innymi słowy: wolałbym "zrobić interes polityczny" na swoim własnym
    PIT niż na ratowaniu socjalu greckiego.
    Ale oczywiście Ty możesz ich dobrobyt cenić bardziej niż własny.

    >Tak, bo trzeba byłoby zrobić zrzutkę :-) I Niemcy musieliby
    >dopłacić najwięcej :-P

    "Meine Damen und Herren, robimy zrzutkę, bo Grecy, Portugalczycy,
    Hiszpanie i Włosi uznali, że nie chce im się pracować więcej, żeby
    oddać dług. Proponuję na początek pracę w soboty i niedziele, a potem
    zobaczymy, czy to wystarczy."

    "Jawohl, Frau Kanzlerin"
    --
    pozdrawiam,