  • Data: 2012-02-17 10:29:50
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin N <m...@o...pl> wrote on 2012-02-17_11:18

    > Niepotrzebnie szukasz zbyt głęboko. Mówimy o OBECNEJ uczciwości. W
    > 17 wieku uczciwość była wymuszana toporem.

    A to nie Ty pisałeś o 200 latach niewoli Polaków ??? Więc jak o
    Polsce - sięgamy na wieki w przeszłość, a jak o Szecji - to tylko
    o jej aktualnym bogactwie a o trwającej wiekami biedzie - nic ?!?

    Jeszcze bardziej zadziwiasz mnie przenikliwością analizy i
    jakością wywodu...

    Kilka wieków drakońskiego prawa w Szwecji pozostawiło ją do lat
    70-tych XX w. krajem niezwykłej uczciwości - można było zostawić
    walizkę na ulicy i wrócić po nią następnego dnia (terrorystów
    jeszcze nie było). Potem trzy dekady napływu uchodźców
    politycznych z Wietnamu, Kambodźy, krajów "najweselszego obozu"
    itd. sprowadziło Szwecję do "normalności".

    W tzw. międzyczasie mieliśmy tam ponad 60%-owy podatek dochodowy i
    najsilniejszy system socjalny w Europie, który zlikwidowały
    dopiero skutki lawinowego wzrostu liczebności odłamu społeczeństwa
    na socjalu ("zlikwidowały" w szwedzkim rozumieniu - bo dla nas i
    tak dalej jest tam jak niebie).

    Chłopie, nie plącz się w zeznaniach :-)

    witrak()