  • Data: 2012-02-17 11:02:26
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-17 11:44, witrak() pisze:

    > Serio: "znaj proporcją, mociumpanie". Nie mamy ani kwalifikacji,
    > ani wiedzy, ani umiejętności. Ja na pewno - do tego się przyznaję
    > od zawsze. Ty - no cóż, masz prawo uważać co chcesz, ale uważaj bo
    > mnie zaczynasz przypominać Emila, tę mrówkę z kawału o mrówkach i
    > słoniu (co to inne mrówki wołają z dołu do mrówki, znajdującej się
    > na szyi słonia, który rozdeptał im mrowisko: Emil, uduś go, uduś!).

    Z jednej strony - masz rację. Jeden człowiek niewiele może.
    Z drugiej - rządy nieuków na tym się opierają. Człowiek, który ma
    pojęcie o ekonomii zdaje sobie sprawę ze skomplikowania powiązań i
    jednocześnie "wie, że niewiele wie". Jednak to nie jest powód by
    milczeć, bo "i tak niczego to nie zmieni".