  • Data: 2012-02-17 10:10:11
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    z <z...@g...pl> wrote on 2012-02-17_7:19

    > Dokładnie takie same jak Twoje.
    >
    > Nie. Nie dokładnie. Czasem mi się zdarza napisać o akcyzie.
    > To taki drobny przykład ale jakże symptomatyczny :-)

    Eeee. Jesteś taki jak Jarek - nie zawsze doczytasz i od razu
    odpowiadasz. Moje pytanie odnosiło się do oceniania "mojego
    towarzystwa" - o którym przecież nic nie wiesz, więc bez
    prorokowania nie możesz o nim nic mówić.

    Chyba, że to Ty mnie do jakiegoś "towarzystwa" zakwalifikowałeś,
    ale wtedy oceniasz swoją "kwalifikację mojej osoby", a nie mnie :-P

    > PS. Jak chcesz to mogę jeszcze o złym kierowaniu kasy w służbie
    > zdrowia. Same konkrety bez demagogi, bez drukowania pieniędzy,
    > bardzo konstruktywnie.

    Na razie mi dyskusji wystarczy - napisałem się za trzy tygodnie w
    jeden wieczór ;-)

    witrak()