  • Data: 2012-02-17 09:19:24
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a ponoć to ja jestem Kasandrą... :-)

    Europa ma wyjście, o którym zaczyna się coraz głośniej mówić:
    Przestać pieprzyć o ekologii, przestać skupiać się na opłatach za CO2,
    przestać wygłupiać się z elektrowniami wiatrowymi, przestać PODRAŻAĆ
    CENĘ ENERGII. To koszt energii decyduje o konkurencyjności gospodarki.

    Europejscy politycy dali się wciągnąć w "ekologiczną grę" przez
    lobbystów koszących na tym miliardy. Próbowali wciągnąć w to resztę
    świata, inni jednak nie poszli tą drogą. Teraz politycy próbują mówić,
    że jesteśmy elitą ekologiczną. Kryzys na szczęście zmusi ich do
    zweryfikowania poglądów. Taką mam nadzieję.