  • Data: 2012-02-17 10:18:04
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2012-02-17_9:27

    > Maleje? Raczysz żartować.
    > http://www.robertsinn.com/2011/06/06/one-chart-that-
    perfectly-summarizes-the-greek-debt-crisis/

    A czytajże podpisy...
    To jest projekcja długu, D-Ł-U-G-U, a nie kosztu. Dług to można
    zaprojektować dowolny, zwłaszcza jak się jest jedynym, co pożycza,
    i można wymuszać dowolne warunki.
    A potem i tak kiedyś dochodzi do rachunków, i podpisuje się
    papier, mówiący, że "to wyczerpuje rozliczenia" i długu już nie ma.

    > a ponoć to ja jestem Kasandrą... :-)

    A czytaj uważnie i ze zrozumieniem (no dobra, jesteś w
    kassandrycznym delirium, nie wszystko dociera do Ciebie ;-) więc
    jesteś częściowo usprawiedliwiony).
    Nie napisałem, że wszystko sp.eprza (tak dobra to nie jest :-) )
    tylko, że *potrafi*.

    witrak()