  • Data: 2012-02-17 10:44:23
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2012-02-17_10:08

    > hmmm, a jak "neutralnie" nazwać dawanie komuś swoich pieniędzy w 2012
    > roku za mniej niż 0,1% procent rocznie?

    No wiesz, nie kompromituj się :-) bo przestane odpowiadać :-)
    I z kim wtedy będziesz się kłócił ? :-P

    > mamy: 100 mld redukcji zadłużenia grecji, pomoc 110 mld i dług rosnie
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Greek_government_debt_c
    risis

    Żartujesz ?!? To ja Cię przepraszam, nie wiedziałem, że jesteś
    takim ekspertem (nie: Expertem), Pewnie tu pisujesz pod
    pseudonimem, a jesteś doradcą (pewnie opozycji? bo rządu nie
    lubisz) ? A może przeciwnie, jesteś doradcą rządowym, a tu - jako
    J.A. - rozładowujesz stres związany z pisaniem ekspertyz za
    (dobre) pieniądze, ale wbrew własnym poglądom, i dajesz upust
    frustracji piszą PRAWDĘ ?!?

    Serio: "znaj proporcją, mociumpanie". Nie mamy ani kwalifikacji,
    ani wiedzy, ani umiejętności. Ja na pewno - do tego się przyznaję
    od zawsze. Ty - no cóż, masz prawo uważać co chcesz, ale uważaj bo
    mnie zaczynasz przypominać Emila, tę mrówkę z kawału o mrówkach i
    słoniu (co to inne mrówki wołają z dołu do mrówki, znajdującej się
    na szyi słonia, który rozdeptał im mrowisko: Emil, uduś go, uduś!).

    > hmmm, dla mnie perspektywa np. całkowitej likwidacji PIT przynajmniej
    > Ale oczywiście Ty możesz ich dobrobyt cenić bardziej niż własny.

    Wiesz mnie się też różne rzeczy śnią - jak śpię, ale żeby o tym
    pisać? na listę ? nawet w żartach ? ;-)

    witrak()