  • 1. Data: 2003-06-18 09:09:18
    Temat: Ranking kont według ich zamykania
    Od: m...@p...onet.pl

    Czy gdzieś mogę zobaczyć ranking kont, gdzie bierzemy pod uwagę tylko procedurę
    zamykania? Gdzie najlepiej i najłatwiej zamyka się konto?
    I które banki nie mają opisanej dokładnie procedury jak zamknąć konto?

  • 2. Data: 2003-06-18 09:41:59
    Temat: Re: Ranking kont według ich zamykania
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>
> [...]
    > zamykania? Gdzie najlepiej i najłatwiej zamyka się konto?
    > I które banki nie mają opisanej dokładnie procedury jak zamknąć konto?

    tym bym sie nie kierowal - wszyscy narzekają na citi a mi sie tam udalo od
    pierwszego razu dokladnie wszystko pozamykac, a resztowke 20 zl przelali po
    jakims umowionym okresie (chyba miesiac)
    Po prostu facet znal sie na rzeczy, siadl i zrobil wszystko przy mnie - ale
    skserowaną dyspozycję oczywiście wziąłem ;-))
    Rownie szybko i wygodnie zamknalem w KredytBanku - tyle ze tam musialem sie
    doczekac swojej kolejki i to troche trwalo
    Mam jeszcze kilka rachunkow do zamkniecia i jak z ktoryms beda klopoty to
    oczywiscie dam znac, ale nie przewiduję klopotow ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-06-18 11:02:09
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    m...@p...onet.pl writes:

> [...]
    > tylko procedurę zamykania? Gdzie najlepiej i najłatwiej zamyka się
    > konto? I które banki nie mają opisanej dokładnie procedury jak

    Moje doświadczenia:

    - PBK (parę lat temu): spędziłem w oddziale raptem godzinę, obszedłem
    tylko cztery okienka, wypełniłem bodaj 7 formularzy i udało się,
    pieniądze zeszły nawet dość szybko bo następnego dnia,
    - BSK (jesień 2001): kilka minut w oddziale, lekko, miło i
    przyjemnie,
    - Citi (wiosna 2002): zadzwoniłem, powiedziałem że zamykam, pieniążki
    zeszły jakoś niedługo potem, w standardowym terminie przyszedł
    jeszcze jeden wyciąg i sprawa się zakończyła - miłe zaskoczenie po
    opowieściach z nigdy nie kończącym się zamykaniem konta w Citi

  • 4. Data: 2003-06-18 11:55:18
    Od: "Paweł" <p...@c...to>

    moje doświadczenia :

    numer 1 - inteligo - jedna rozmowa tel + przysłany mailem wzór pisma +
    wysyłka pocztą
    i po miesiącu sprawa załatwiona

    numer 1 w bankach marmurowych to BSK - sami od siebie na firmowych
    formularzach mają część przewidzianą do oderwania i wręczenia klientowi
    informacji że konto zostało zamknięte - nie trzeba sie o to
    upominać/prosić/awanturować - jak to często bywa w innych marmurach

    natomiast zdecydowanie niemilie wspominam City - procedura trwała chyba ze 4
    miesiące - z czego przez dobre 3 miesiące bank ignorował fakt że nie chcę
    byc już ich klientem - dopiero po dość twardej rozmowie dotarł do nich ten
    fakt

    Kiepsko również wyglądało to w BPH - olbrzymia kolejka, totalnie długotrwała
    procedura, przez ponad godzinę nie udawało się im zamknąć konta bo "system
    nie pozwala", sugestie pracowników że to wszystko to przeze mnie i przez
    moje cudowanie - doszło do tego że pani mnie próbowała pouczać że ona też ma
    konto w PeKaO którego nie używa ale nie robi takich cudów i zamieszania i
    nie likwiduje go !!!
    w końcu okazało się że konto nie chciało się zamknąć bo system wciaż widział
    jakąś dawno zlikwidowaną lokatę sprzed ładnych kilku lat - ale stres mi
    pozostał, te miny pracowników, westchnienia kolejki za moimi pleacami (bo
    zablokowałem jedną kasę na ponad godzine) - w sumie dramat - nigdy więcej
    BPH

  • 5. Data: 2003-06-18 12:56:06
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    A ja nie narzekam na zamykanie konta w BPH. Jedyne utrudnienie jakie miałem,
    to musiałem wpisać wszystkie numery niewykorzystanych czeków jakie pobrałem
    jeszcze w czasach studenckich i nie oddałem przy zamykaniu. W sumie
    zrozumiała sprawa. Generalnie przebiegło to sprawnie, tyle że ja
    zamykałem "oflajnowo", bez zaglądania w system, a saldo zostało wyzerowane
    przelewem na inne konto. Chyba nawet na ostatnim wyciągu jakieś info
    zamieścili o zamknięciu konta.

    Jeśli mogę się do czegoś przyczepić to fakt, że parę miesięcy później
    przysłali mi VE do zamkniętego konta :^)
    W sumie w niektórych bankach to standard, ale jak sobie przypomniałem ciężkie
    boje jakie 2 lata wcześniej, a w szczególności 4 lata wcześniej stoczyłem
    żeby mi wydali tego electrona w innym oddziale niż miałem prowadzone konto,
    to się trochę rozczuliłem. Wtedy odmiejscowienie konta było piękną, ale i
    czystą teorią...

    Miłego dnia
    Tomek

  • 6. Data: 2003-06-18 13:19:45
    Od: "Paweł" <p...@c...to>

    Co w sumie potwierdza tylko fakt, że w naszych Polskich realiach wogóle nie
    można mówić o jakimkolwiek jednolitym standardzie obsługi klienta w ramach
    jakiegoś banku.

    Wręcz w tym samym oddziale można trafić na kogoś kto w miły, rzeczowy i
    profesjonalny sposób zajmie się naszą sprawą lub na kogoś nieudolnego,
    niedoszkolonego lub czasami nawet nieuprzejmego

  • 7. Data: 2003-06-19 08:33:50
    Od: "Janusz Plantagenet" <j...@W...pl>

    > Czy gdzieś mogę zobaczyć ranking kont, gdzie bierzemy pod uwagę tylko
    procedurę
    > zamykania? Gdzie najlepiej i najłatwiej zamyka się konto?

    Pod koniec kwietnia br. zamykalem Konto z Lwem w ING BSK, po tym jak
    wprowadzili opłaty za przelewy przez internet i kilka innych "udogodnien".
    Zamykanie trwalo kilka minut i kamien z serca mi spadl, ze pozbylem sie tych
    zdziercow. Ale tak nawiasem mowiac, sposob zamykania konta to najmniej
    istotny element w rankingu bankow (IMHO) - po co w ING otwierac konto dla
    jego zamkniecia. W tym banku nie ma zadnych innych plusow!

    Januszek

  • 8. Data: 2003-06-19 09:48:00
    Od: "Mentos" <m...@s...o2.pl>

> [...]
    > zamykania? Gdzie najlepiej i najłatwiej zamyka się konto?
    > I które banki nie mają opisanej dokładnie procedury jak zamknąć konto?
    Witam
    Ja jak narazie zamykalem w PKO B.P. S.A. i poszlo bez problemow. Pani tylko
    sie upierala ze resztki z konta wyplaci mi gotówka ale bylem nie ugięty i
    musiala mi przelac je na inne konto.
    Drugie konto zamykalem w Pekao S.A. bylo to eurokonto www i tez poszlo bez
    problemow.
    Wniosek o zamkniecie wypelniony w necie. Zwrot karty i tokena w oddziale.
    Reszki przelali na konto w mBanku i po sprawie. Tylko pozniej przyslali
    jeszcze karte, ale kazali zniszczyc albo zostawic sobie na pamiatke.

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335