  • 1. Data: 2003-06-18 07:27:14
    Temat: Problem z zamykaniem rachunku
    Od: "Grzegorz Chlodzinski" <g...@N...com>

    Witam!

    Jakis czas temu zamykalem rachunek firmowy w CBE Pekao SA.
    Zeby nie miec problemow, zostawilem na rachunku troche pieniedzy
    na pokrycie ew. zobowiazan.
    Bank po pewnym czasie (okolo 15 maja) przelal reszte srodkow na moj nowy
    rachunek. Myslalem, ze wszystko jest w porzadku.
    Jednak nie - przejrzalem wyciagi i okazalo sie, ze
    po przelaniu reszty srodkow zostalem obciazony jeszcze
    dodatkowa prowizja (31 maja), na ktora oczywiscie juz wtedy pokrycia
    nie bylo. Kwota nie duza - 0,27 zl, ale kto wie, czy juz firma windykacyjna
    nie dybie na moje dobra.
    Dzwonilem na infolinie, ale wg kobiety jedyne co moge zrobic, to tracic
    czas na pisanie reklamacji i wizyty w oddziale posredniczacym.
    Co moge w tej sytuacji zrobic?
    Czy jedyne co mi pozostaje, to poddanie sie machinie biurokratycznej?

    Pozdrowienia,
    Grzegorz Chlodzinski

  • 2. Data: 2003-06-23 05:46:06
    Temat: Re: Problem z zamykaniem rachunku
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    3 miesiace temu zamykalem rachunek w Millenium - wyplacilem wszystko co bylo
    jeszcze na koncie, a pani zza biurka powiedziala mi ze w ciagu 30 dni
    przyjdzie do mnie zbiorczy wyciag i informacja o fakcie zamkniecia konta. Po
    owym miesiacu przyszedl tylko wyciag i to nawet nie zbiorczy. Tydzien temu
    okazalo sie, ze nie mogli mi zamknac konta, poniewaz wisialo na koncie 25
    groszy (!) odsetek naliczonych od pieniazkow ktore wyplacilem, w nastepnym
    miesiacu bank "pozarl" owe grosze a konto prowadzenia rachunku jednak
    zapomniano zamknac mi konta!!!!!!!!! Bardzo mnie oczywiscie przepraszano i
    grzecznie poproszono abym ponownie zlozyl wniosek o zamkniecie konta. Po
    dluzszej wymianie zdan konto zostalo zamkniete w ciagu pol godziny.

    pozdrawiam caly Millenium Bank...
    Andrzej