  • 1. Data: 2016-01-03 07:17:23
    Temat: Raiffeisen przeliczniki
    Od: Ja22 <i...@g...com>

    Czy liczenie każdej waluty po kursie mastercard (czyli inaczej niż wskazuje TOiP) mam
    traktować jako cichą promocję/błąd którym nikt się do tej pory nie pochwalił?

    Karta: debetowa mastercard do wymarzonego.

  • 2. Data: 2016-01-04 16:45:31
    Temat: Re: Raiffeisen przeliczniki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ja22" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Czy liczenie każdej waluty po kursie mastercard (czyli inaczej niż
    >wskazuje TOiP) mam traktować jako cichą promocję/błąd którym nikt się
    >do tej pory nie pochwalił?
    >Karta: debetowa mastercard do wymarzonego.

    a) sprawdz wyciag ... moze jeszcze przyjdzie domiar :-)

    b) teraz zdaje sie w krajach UE klient ma miec wybor i to juz agent/MC
    moze obciazac od razu w PLN przy platnosci zagranicznej, oczywiscie po
    kursie MC.
    Co prawda jak ostatnio placilem w Niemczech to cos tego wyboru nie
    bylo i obciazylo w euro bez pytania ...

    J.

  • 3. Data: 2016-01-04 17:43:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 4 Jan 2016 16:45:31 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >b) teraz zdaje sie w krajach UE klient ma miec wybor i to juz agent/MC
    >moze obciazac od razu w PLN przy platnosci zagranicznej, oczywiscie po
    >kursie MC.
    W USA też mi się zdarzała taka propozycja przewalutowania od razu w
    sklepie na PLN ale nie korzystałem - po pierwsze kurs szalony, po
    drugie płaciłem kartą Aliora w USD.

    > Co prawda jak ostatnio placilem w Niemczech to cos tego wyboru nie
    >bylo i obciazylo w euro bez pytania ...
    Miałem też ostatnio takie pytania na Teneryfie przy karcie EUR Aliora
    więc też nie skorzystałem.

    W obu w/w przypadkach terminale które proponowały przeliczenie to były
    terminale z ekranem dotykowym i długopisem do tego ekranu. Wizualnie
    podobne do tego tylko chyba ciut większe:
    http://projektory-elektronika.pl/5573-thickbox_defau
    lt/terminal-kart-platniczych-hypercom-l5300-dotyk.jp

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 4. Data: 2016-01-04 20:03:02
    Od: Ja22 <i...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 stycznia 2016 16:46:15 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > a) sprawdz wyciag ... moze jeszcze przyjdzie domiar :-)

    Transakcje klepane od pół roku tylko online. Euro, funt, ruble, dolary. Wszystko
    liczone wg. MC w podsumowaniu transakcji mam kurs organizacji.

    Wg. TOiP
    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3610
    2034/TOIP+od+28.10.2015new.pdf

    EUR>PLN po kursie banku
    Każda inna na EUR po kursie MC i EUR na PLN po kursie banku.

    Tylko mi się poszczęściło czy reszta posiadaczy debetówki rajfiego też ma taki bonus
    i cicho siedzi?

  • 5. Data: 2016-01-04 22:23:19
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 04.01.2016 o 17:43, WAM pisze:

    > Miałem też ostatnio takie pytania na Teneryfie przy karcie EUR Aliora
    > więc też nie skorzystałem.

    Pamiętam, że na Gran Canaria kolega korzystał z tego przelicznika (miał
    debetówkę z MultiBanku) i przeliczenie wychodziło lepsze niż w Multi.

    Xenocide

  • 6. Data: 2016-04-21 01:24:48
    Od: Ja22 <i...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 stycznia 2016 07:17:29 UTC+1 użytkownik Ja22 napisał:
    > Czy liczenie każdej waluty po kursie mastercard (czyli inaczej niż wskazuje TOiP)
    mam traktować jako cichą promocję/błąd którym nikt się do tej pory nie pochwalił?

    Odkurzę temat.
    +/- 3 tygodnie temu naprawili moje konto. Leci po kursie banku.
    'Promocja' trwała rok. Na szczęście skuchę zaliczyłem na niskiej kwocie w euro.

    Przy okazji wyłączyli mi transakcje offline, wszystko łącznie z biletomatami i
    paypass leci online i jest widoczne od razu w blokadach.
    A jak dzwoniłem do nich z zapytaniem, czy mogę wyłączyć offline to 'nie da się'

  • 7. Data: 2016-04-21 23:17:49
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-04-21 o 01:24, Ja22 pisze:
> [...]
    paypass leci online i jest widoczne od razu w blokadach.
    > A jak dzwoniłem do nich z zapytaniem, czy mogę wyłączyć offline to 'nie da się'

    No to paskudnie - to była całkiem niezła karta (goldek)
    ostatnio zauwazylem ze zaczeli pobierac opłatę miesięczną
    ale jest jeszcze cofka 1zl za kazde 100 wydane więc sie zwraca :/

    W takim razie na wakacje pojedzie karciocha debetowa EB (Visa)
    - chyba nic sie nie zmieniło czyli kurs visa
    + 1% prowizji o ile dobrze pamiętam

    Pozdro