  • 1. Data: 2016-01-02 12:10:16
    Temat: Podwyżki za karty w Raiffeisen Polbank od 1.03.2016
    Od: zaqu <w...@g...com>

    Z Nowym Rokiem, nowe tabele podwyżek opłat i kart. Zaczął Citi (na razie firmowi), a
    teraz przyszła pora na Raiffeisen.

    Zgodnie z nowymi warunkami część klientów banku straci prawo do bezpłatnego
    korzystania z kart debetowych wydanych do niektórych rachunków osobistych. Chodzi o
    Konto Wygodne, Konto Premium oraz Konto Oszczędnościowe. Od marca wszyscy użytkownicy
    tych rachunków będą płacić bezwarunkowo 3 zł miesięcznie za kartę debetową. Obecnie
    nie płacą prowizji wcale lub mogą jej uniknąć, wykonując minimum sześć transakcji
    bezgotówkowych miesięcznie (Konto Wygodne).

    Ponadto Raiffeisen Polbank zdecydował o zmianie warunków uprawniających do
    uniknięcia opłaty przez użytkowników Konta Aktywnego oraz Konta Komfort. Obecnie, aby
    nie płacić za kartę odpowiednio 6 zł lub 4 zł miesięcznie, muszą oni wydać
    bezgotówkowo plastikami min. 350 zł miesięcznie. Od marca będą musieli wykonać min. 8
    transakcji bezgotówkowych. Do tego posiadacze Kont Komfortowych stracą przywilej
    dwóch w miesiącu bezpłatnych wypłat gotówki z bankomatów obcych.

    Podstawowym rachunkiem osobistym w ofercie Raiffeisen Polbank jest Wymarzone
    Konto. Bank gwarantuje, że w okresie umowy nie zmieni warunków finansowych tego
    rachunku, który jest bezpłatny, ale za kartę trzeba płacić 3 zł miesięcznie bez
    względu na to, czy się z niej korzysta czy nie. Posiadacze innych rachunków w
    Raiffeisen Polbanku mogą zmienić je na Wymarzone bez dodatkowych opłat.

    Zacytowałem to co najważniejsze, zmiany zaczną obowiązywać od 1.03.

    http://www.cashless.pl/karty/855-raiffe ... y-za-karty

  • 2. Data: 2016-01-02 13:05:42
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    zaqu wrote:

> [...]
    > korzysta czy nie. Posiadacze innych rachunków w Raiffeisen Polbanku
    > mogą zmienić je na Wymarzone bez dodatkowych opłat.

    Mam Wymarzone Konto Osobiste - zakładane w grudniu 2014 roku. W bankowości
    internetowej widzę zakładkę Karty i mam tam jedną pozycję: "Karta MasterCard
    Debit PayPass" - karta jest podpięta do Wymarzone Konto Osobiste. Karta ma
    status "Nieaktywna". Od samego początku nie mam ani jednej opłaty za kartę.

    To jak jest z tymi kartami debetowymi do Wymarzone Konto Osobiste - jest
    opłata bezwarunkowa, czy może jak karta jest "Niekatywna" to opłaty nie ma,
    nie było i nie będzie?

    --
    Wysłane z pola.

  • 3. Data: 2016-01-03 00:10:56
    Od: m...@o...pl

    Perfidnie. Należałoby teraz zamieniać wygodne na aktywne, za co łupali 20 zł, a teraz
    chyba nie mniej. Czy wpłatomat, jaki mam prawie przy domku wart jest tego?

  • 4. Data: 2016-01-05 05:48:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@o...pl> 4...@g...co

    : Perfidnie. Należałoby teraz zamieniać wygodne na aktywne, za co
    : łupali 20 zł, a teraz chyba nie mniej. Czy wpłatomat, jaki mam
    : prawie przy domku wart jest tego?

    Zawsze warto wywalać co jakiś czas różne usługi.
    Ja nie mam już czym wpłacać od dawna.
    I nie narzekam zbyt mocno.

    Za jakiś czas dadzą kolejne wisienki za kolejne karty...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'