  • 1. Data: 2016-01-01 07:26:04
    Temat: Raiffeisen wysypany.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Raffi wysypał się całkiem. Po zalogowaniu wyświetla się sieczka w jakimś
    java scripcie. A na infolinii mówi mi panienka żebym wyczyścił cache.

    Ręce opadają.

  • 2. Data: 2016-01-02 09:37:12
    Temat: Re: Raiffeisen wysypany.
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > Raffi wysypał się całkiem. Po zalogowaniu wyświetla się sieczka w jakimś
    > java scripcie. A na infolinii mówi mi panienka żebym wyczyścił cache.
    >
    > Ręce opadają.

    eee cos raczej jak error Java - cala biala strona i masa czarnego tekstu?
    Java to nie JS .
    Raz to mialem, bardzo dziwny bank ze taki error nie jest zastapiony "Prace
    techniczne, zapraszamy za chwile". Troche "lame" :-)

  • 3. Data: 2016-01-02 10:00:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-01-02 o 09:37, forestdumb pisze:
> [...]
    > Raz to mialem, bardzo dziwny bank ze taki error nie jest zastapiony
    > "Prace techniczne, zapraszamy za chwile". Troche "lame" :-)

    U mnie działało cały czas - i przed faktem zasygnalizowania tego przez
    wiatraka
    i po fakcie i teraz też działa (używam na chromie, bo w firefox miałem
    problemy z wtyczkami)

  • 4. Data: 2016-01-02 11:01:28
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > U mnie działało cały czas - i przed faktem zasygnalizowania tego przez
    > wiatraka
    > i po fakcie i teraz też działa (używam na chromie, bo w firefox miałem
    > problemy z wtyczkami)

    Dopiero druga konsultantka potwierdziła awarie i przyjęła zgłoszenie,
    Nie mogła się zalogować także do własnego konta. Oddzwonili po 2
    godzinach, ze awaria usunięta. I tak chwała im za to, ze ktokolwiek
    pracuje tam w nowy rok rano i obsługuje klientów. Zwykle można pogadac
    jedynie z automatem.