  • 1. Data: 2016-01-03 22:00:14
    Temat: Idea Bank - kolejny feler nowego systemu
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    Otóż - nie da się zlecić przelewu z datą przyszłą, jeżeli nie ma
    wystarczającej ilości środków na koncie. Jak dla mnie kit wielkiego kalibru.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2016-01-04 09:17:31
    Temat: Re: Idea Bank - kolejny feler nowego systemu
    Od: m...@o...pl

    W dniu niedziela, 3 stycznia 2016 22:00:13 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
    > Otóż - nie da się zlecić przelewu z datą przyszłą, jeżeli nie ma
    > wystarczającej ilości środków na koncie. Jak dla mnie kit wielkiego kalibru.
    > --
    > Grzexs

    Bez przesady. Właśnie wczoraj składałem mając lokatę ping-pong i dziś rano wylało się
    bez problemu.

  • 3. Data: 2016-01-04 17:52:41
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Bez przesady. Właśnie wczoraj składałem mając lokatę ping-pong i dziś rano wylało
    się bez problemu.

    Może przeczytaj ze zrozumieniem?

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2016-01-04 18:26:26
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2016-01-03 o 22:00, Grzexs pisze:
    > Otóż - nie da się zlecić przelewu z datą przyszłą, jeżeli nie ma
    > wystarczającej ilości środków na koncie. Jak dla mnie kit wielkiego
    > kalibru.

    Popełniasz jakiś błąd. Można wykonać przelew z datą przyszłą nawet przy
    zerowym stanie konta.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-01-06 07:49:20
    Od: Heniek <h...@g...com>

> [...]
    > Otóż - nie da się zlecić przelewu z datą przyszłą, jeżeli nie ma
    > wystarczającej ilości środków na koncie. Jak dla mnie kit wielkiego kalibru.

    Masz tam zaznaczony ficzer w rodzaju "Zablokuj środki"?

    --
    Heniek

  • 6. Data: 2016-01-07 19:37:47
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Masz tam zaznaczony ficzer w rodzaju "Zablokuj środki"?

    Nie, po prostu zero na koncie.

    Ale już działa.

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2016-01-27 22:56:45
    Od: m...@o...pl

    W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 19:37:44 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

    > Ale już działa.
    >
    > --
    > Grzexs

    Ale już nie działa. Koszmar, pora za późna