  • 11. Data: 2014-06-06 10:54:51
    Temat: Re: Raiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 06 Jun 2014 10:20:44 +0200, w <lmrtl0$mrm$1@usenet.news.interia.pl>, koala
    <k...@p...fm> napisał(-a):

> [...]
    > monitem z windykacji...a drugi samokrytyką połączoną z anulacją "opłaty
    > windykacyjnej" oraz potwierdzeniem zamknięcia karty i spłacenia całości
    > zadłużenia...
    > Fajnie...ale cały czas nie mam wyciągu - czyli nie mogę skontrolować czy
    > nie dowalili jakiejś nienależnej prowizyjki.
    > No cóż oddział mam po drodze i chyba zostawię im kolejne pisemko.
    > Oddzielnie te Banki jakiś poziom trzymały(specyficzny)...ale po
    > połączeniu to chyba "tradycyjnie-korporacyjnie": porządnych ludzi się
    > redukuje zostają niekompetentni podlizywacze (w PL to jest chyba

    Ja też mam swoje przygody z tym para-bankiem :).

    Złożyłem protest, a teraz przysłali mi pismo listem zwykłym (przedwczoraj), że
    jest im przykro że nie akceptuję nowej TOiP itd. itp., i że mogę wypowiedzieć
    umowę i uregulować zadłużenie i się rozstać, ale póki co obowiązuje mnie nowa
    TOiP :).

    Niech poprzysyłają wyciągi, pospłacam i będę reklamował.

  • 12. Data: 2014-06-20 13:49:48
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2014-06-06 10:20, koala wrote:
    > Ciąg dalszy:
    >
    > Oni chyba nie czytają ze zrozumieniem...

    Finał:

    W końcu chyba ktoś przeczytał...a może to po pisemku z KNFu zakładają
    okulary?...kto ich tam wie...

    W końcu wysłali wyciąg, przeprosili i zwrócili nienależnie pobrane odsetki.

    Najlepsze: Termin płatności na wyciągu uwaga: 2 tygodnie późniejszy niż
    pierwsze próby windykacji (bez wyciągu) - ergo: ćwierćbank to nazwa na
    wyrost. (trzeba trochę zmodyfikować działanie:
    półbank*półbank^2=ćwierćbank^2 - jednaósmabank brzmi trochę dziwnie)

    Pozdr,
    Koala

  • 13. Data: 2014-06-20 14:05:05
    Od: mm <m...@n...net>

    "Szczęściarz". Ja dalej czekam na potwierdzenie zamknięcia karty.

  • 14. Data: 2014-06-20 17:55:08
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2014-06-20 14:05, mm wrote:
    > "Szczęściarz". Ja dalej czekam na potwierdzenie zamknięcia karty.
    >

    > --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

    a skargę wrzuciłeś do KNFu?:
    https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsument
    a/pomoc/skarga_na_bank.jsp
    Wypisanie jej generuje parę listów poleconych, niezależnie do konkluzji
    management ćwierćbanku^2 jak i żadnego banku nie lubi takiej korespondencji.

    Wszystkie reklamacje poza tym zostawiałem w oddziale na piśmie, przy
    ostatnim sie ucywilizowali i nawet podpisał się gość odbierający pismo,
    poprzednio, jak i przy proteście nabijali tylko nr rejestracyjny pisma.

    Pozdr,
    Koala

  • 15. Data: 2014-06-20 18:12:50
    Od: mm <m...@n...net>

    Oczywiście, że wrzuciłem - przecież sam tutaj ten link podałem :).
    Widać moja sprawa jest zbyt skomplikowana :> - wyrażenie sprzeciwu wobec zmian
    regulaminu i TOiP, a w związku z tym wypowiedzenie umowy karty kredytowej. Jeśli
    to jest skomplikowane, to 1/8 banku to jest na wyrost, naprawdę.

  • 16. Data: 2014-06-20 20:15:05
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2014-06-20 18:12, mm wrote:
    > Oczywiście, że wrzuciłem - przecież sam tutaj ten link podałem :).

    No tak...skleroza :)

> [...]
    > zmian regulaminu i TOiP, a w związku z tym wypowiedzenie umowy karty
    > kredytowej. Jeśli to jest skomplikowane, to 1/8 banku to jest na wyrost,

    To mi wygląda na zwielokrotniony burdel "fuzjowy".
    Ciekawe ile takich protestów musieli obsłużyć...może przekroczono
    "cienką czerwoną linię" i chcą namawiać na pozostanie przy produkcie
    (szczerze wątpię, bo nie wierzę w to, że większość klientów przeglądnęła
    te przysłane papiery lub płytę - bo gdyby przeglądnęli to protest
    złożyłoby prawie 100% - i byłaby w banku panika).
    Nasuwa mi się inna myśl: To co mi powiedziała niedysponentka zza
    marmura: "Bank nie przysyła żadnego potwierdzenia zamknięcia karty, bo
    nie musi" - ja musiałem ich zmusić do takiej przesyłki, co mi się udało,
    może Twoje reklamacje nie były wystarczająco stanowcze?

    Tak czy siak przy obecnym bałaganie każdemu odradzam jakiekolwiek
    relacje z tą 1/8 banku, może jak okrzepną...
    (no ale Pekało tyle lat po fuzji do tej pory nie okrzepło i dalej się
    nie nadaje do niczego)

    Pozdr,
    Koala

  • 17. Data: 2014-06-20 21:31:18
    Od: mm <m...@n...net>

    Moja stanowczość była aż za mocna chyba.
    Skarga do KNF.
    Trzy rozmowy z infolinią zakończone reklamacjami.
    Pisemne żądanie potwierdzenia rozwiązania umowy.

    Oni się chyba w tym wszystkim pogubili. Jedno jest pewne - do systemu zalogować
    się już nie mogę, a zatem uznali mnie za byłego klienta, tylko na piśmie tego
    nie mam.
    Nie wiem czy jest sens iść do oddziału, bo boję się, że mnie tam niekompetencja
    i arogancja "konsultantów" vel. "klonów" mogą pozbawić kontroli nad słowami.

  • 18. Data: 2014-06-24 11:48:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 20 Jun 2014 20:15:05 +0200, w <lo1tnf$b3m$1@usenet.news.interia.pl>, koala
    <k...@p...fm> napisał(-a):

> [...]
    > te przysłane papiery lub płytę - bo gdyby przeglądnęli to protest
    > złożyłoby prawie 100% - i byłaby w banku panika).

    Wysłaliście wypowiedzenie czy tylko sam sprzeciw wobec nowej TOiP?

    Mnie przysłali wyciąg i nawet jakieś odsetki naliczyli, bo wg nich nie
    spłaciłem zadłużenia w terminie. Sprawdzam -- spłaciłem w 2 ratach, drugiej
    raty w ogóle nie zaksięgowali.

    Poczekam aż się wszystko zbierze, bo nie chce mi się pisać kilku reklamacji...

  • 19. Data: 2014-06-24 12:35:05
    Od: Raff <r...@f...it>

    Jak poprosiłem w oddziale o potwierdzenie zamknięcia karty, to się dowiedziałem,
    że mogę sobie je zamówić za jedyne 70 zł, ale i tak nie dostanę go w oddziale,
    tylko "w ciągu 14 dni pocztą".

    Jak powiedziałem, że składając dyspozycję zamknięcia karty poprosiłem o takie
    potwierdzenie i do tej pory go nie ma, to się dowiedziałem "może Pan zamówić
    potwierdzenie za 70 zł i zostanie ono przesłane pocztą w ciągu 14 dni".

    Jak powiedziałem, że poczta nie jest chyba najlepszym medium na przesyłanie
    takich dokumentów, skoro już pierwszy do mnie nie dotarł, to się dowiedziałem:
    "może Pan zamówić potwierdzenie za 70 zł i zostanie ono przesłane pocztą w ciągu
    14 dni, w oddziale nic Pan od nas nie dostanie".

    Ciekawe postępowanie, prawda? Czy KNF też się do tego kwalifikuje?

  • 20. Data: 2014-06-24 16:47:38
    Od: Josh <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 czerwca 2014 12:35:05 UTC+2 użytkownik Raff napisał:

    > "może Pan zamówić potwierdzenie za 70 zł i zostanie ono przesłane pocztą w ciągu
    >
    > 14 dni, w oddziale nic Pan od nas nie dostanie".

    To jeszcze powinieneś otrzymać ostrzeżenie, że jak nie opuścisz natychmiast placówki,
    to zostanie wezwana policja. A co... w końcu ten bank ma zawsze racje.