    From: Raff <r...@f...it>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
    Date: Tue, 24 Jun 2014 12:35:05 +0200

    Jak poprosiłem w oddziale o potwierdzenie zamknięcia karty, to się dowiedziałem,
    że mogę sobie je zamówić za jedyne 70 zł, ale i tak nie dostanę go w oddziale,
    tylko "w ciągu 14 dni pocztą".

    Jak powiedziałem, że składając dyspozycję zamknięcia karty poprosiłem o takie
    potwierdzenie i do tej pory go nie ma, to się dowiedziałem "może Pan zamówić
    potwierdzenie za 70 zł i zostanie ono przesłane pocztą w ciągu 14 dni".

    Jak powiedziałem, że poczta nie jest chyba najlepszym medium na przesyłanie
    takich dokumentów, skoro już pierwszy do mnie nie dotarł, to się dowiedziałem:
    "może Pan zamówić potwierdzenie za 70 zł i zostanie ono przesłane pocztą w ciągu
    14 dni, w oddziale nic Pan od nas nie dostanie".

    Ciekawe postępowanie, prawda? Czy KNF też się do tego kwalifikuje?