    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
    Date: Tue, 24 Jun 2014 11:48:17 +0200

    Fri, 20 Jun 2014 20:15:05 +0200, w <lo1tnf$b3m$1@usenet.news.interia.pl>, koala
    <k...@p...fm> napisał(-a):

    > No tak...skleroza :)

    > To mi wygląda na zwielokrotniony burdel "fuzjowy".
    > Ciekawe ile takich protestów musieli obsłużyć...może przekroczono
    > "cienką czerwoną linię" i chcą namawiać na pozostanie przy produkcie
    > (szczerze wątpię, bo nie wierzę w to, że większość klientów przeglądnęła
    > te przysłane papiery lub płytę - bo gdyby przeglądnęli to protest
    > złożyłoby prawie 100% - i byłaby w banku panika).

    Wysłaliście wypowiedzenie czy tylko sam sprzeciw wobec nowej TOiP?

    Mnie przysłali wyciąg i nawet jakieś odsetki naliczyli, bo wg nich nie
    spłaciłem zadłużenia w terminie. Sprawdzam -- spłaciłem w 2 ratach, drugiej
    raty w ogóle nie zaksięgowali.

    Poczekam aż się wszystko zbierze, bo nie chce mi się pisać kilku reklamacji...