    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
    Date: Fri, 06 Jun 2014 10:54:51 +0200

    Fri, 06 Jun 2014 10:20:44 +0200, w <lmrtl0$mrm$1@usenet.news.interia.pl>, koala
    <k...@p...fm> napisał(-a):

    > Ciąg dalszy:
    >
    > Oni chyba nie czytają ze zrozumieniem...
    > Dalej monitowali telefonicznie i natknąłem się w ćwierćbanku na w miarę
    > kompetentną panią z infolini i ta akurat była w stanie odpowiedzieć czy
    > ostatnia spłata była uwzględniona w kwocie której się domagają - w
    > związku z tym dla świętego spokoju wpłaciłem tą kwotę...ale powiedziałem
    > jej wtedy że cały czas czekam na wyciąg.
    > Wczoraj w skrzynce znalazłem 2 listy z ćwierćbanku jeden okazał się
    > monitem z windykacji...a drugi samokrytyką połączoną z anulacją "opłaty
> [...]

    Ja też mam swoje przygody z tym para-bankiem :).

    Złożyłem protest, a teraz przysłali mi pismo listem zwykłym (przedwczoraj), że
    jest im przykro że nie akceptuję nowej TOiP itd. itp., i że mogę wypowiedzieć
    umowę i uregulować zadłużenie i się rozstać, ale póki co obowiązuje mnie nowa
    TOiP :).

    Niech poprzysyłają wyciągi, pospłacam i będę reklamował.