  • 1. Data: 2004-08-23 12:40:24
    Temat: Raiffeisen - karta darmowa przez pierwszy rok?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Dostałem ofertę przyznania mi darmowej (przez pierwszy rok) karty kredytowej
    Visa sponsorowanej przez Amplico. Nie jest jakaś szczególna, ale uznałem że
    w zasadzie nie zaszkodziłoby są dostać, skoro za darmo...

    Przeglądałem dostępny na WWW Raiffeisena regulamin kart kredytowych by
    sprawdzić, czy w przypadku rezygnacji w odpowiednim terminie (przed
    wznowieniem karty) nie będę jednak obciążony normalną opłatą roczną za kartę
    - ktoś na tej grupie wspominał o takiej praktyce...

    Czy wiecie może jak to wygląda w tym przypadku?

    Przy okazji - w tym regulaminie widzę informację o tym, że bank nie
    odpowiada za transakcje potwierdzone PINem, transakcje zdalne itp...
    Czy przypadkiem nie jest do tego zobowiązany przez ustawę?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2004-08-23 15:50:03
    Temat: Re: Raiffeisen - karta darmowa przez pierwszy rok?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Jacek Osiecki wrote:
> [...]
    > wznowieniem karty) nie będę jednak obciążony normalną opłatą roczną
    > za kartę - ktoś na tej grupie wspominał o takiej praktyce...

    Robił tak Lukas Bank. Ale to było nie w regulaminie karty, ale w regulaminie
    promocji.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-08-23 16:41:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2004 17:50:03 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Robił tak Lukas Bank. Ale to było nie w regulaminie karty, ale w regulaminie
    > promocji.

    OK, przyjrzałem się ulotce - i widzę że w ogóle musiało mi się przywidzieć:
    karta nie jest darmowa :)

    Niestety, nie ma też podglądu przez net - tylko wyciągi + teleserwis (0801,
    ale jest też warszawski numer dla komórkowców). Za to jest ubezpieczenie
    NWW, zniżki w Enel-Med (pewnie nic wielkiego, zresztą tylko Warszawa),
    możliwość opłacania składek amplico tą kartą (zawsze to miesiąc
    odroczenia ;). Zastanawiająca jest możliwość uzyskania kredytu w RB bez
    prowizji w rok po założeniu karty - tylko nie bardzo wiem czy w ogóle kredyt
    hipoteczny w RB jest wart uwagi...

    Chyba mimo opłaty wezmę - zawsze się może przydać, a przyznanie niemałego
    limitu bez żadnych papierów w sumie nie jest taką złą perspektywą :)

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2004-08-23 16:49:38
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-23 18:41, kiedy Jacek Osiecki
    napisał(a) co następuje:

    > Niestety, nie ma też podglądu przez net - tylko wyciągi + teleserwis (0801,
    > ale jest też warszawski numer dla komórkowców).
    Podgląd przez sieć jest, trochę mało czytelny ale jest. Trzeba go sobie
    osobno zamówić już po aktywizacji karty.
    Zapewne, jeśli się zdecydujesz, zaproponują Ci bezpłatnie konto
    lokacyjne. Ja nie wziąłem, a potem trochę żałowałem, bo by mi to
    ułatwiło spłatę karty w czasie wakacji. Pewnie się przed przyszłymi
    wakacjami zdecyduję ;-)
    Najbardziej żenuje to, że w fazie aktywizacji, ustawiania parametrów
    karty i kanałów dostępu, ciągle będziesz słyszał, że oddzwonią do Ciebie
    w ciągu dwóch dni roboczych. Ale jak ładnie poprosisz, to zadzwonią
    wcześniej.
    Innych wrażeń na razie nie mam, bo mam u nich Mastera z Misiem od dwóch
    miesięcy zaledwie, a zrobiłem go tylko dlatego, że ewakuowałem się z
    Citi i potrzebowałem szybko karty z wysokim limitem. jak na razie
    odczucia mam mieszane.

  • 5. Data: 2004-08-23 16:52:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2004 16:41:33 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > OK, przyjrzałem się ulotce - i widzę że w ogóle musiało mi się przywidzieć:
    > karta nie jest darmowa :)

    > Niestety, nie ma też podglądu przez net - tylko wyciągi + teleserwis (0801,

    Poprawka :)
    Dzwoniłem na infolinię Raiffeisena (a nie Amplico, jak poprzednio) i jednak
    normalnie można uaktywnić podgląd karty przez internet :)

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2004-08-23 16:54:39
    Od: yayco <i...@s...com>

    napisał(a) co następuje:

    > Niestety, nie ma też podglądu przez net - tylko wyciągi + teleserwis (0801,
    > ale jest też warszawski numer dla komórkowców).

    Podgląd przez sieć jest (to już wiesz), trochę mało czytelny (zwłaszcza
    jak zdecydujesz się na karty dodatkowe) ale jest. Trzeba go sobie osobno