    From: yayco <i...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen - karta darmowa przez pierwszy rok?
    Date: Mon, 23 Aug 2004 18:49:38 +0200

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-23 18:41, kiedy Jacek Osiecki
    napisał(a) co następuje:

    > Niestety, nie ma też podglądu przez net - tylko wyciągi + teleserwis (0801,
    > ale jest też warszawski numer dla komórkowców).
    Podgląd przez sieć jest, trochę mało czytelny ale jest. Trzeba go sobie
    osobno zamówić już po aktywizacji karty.
    Zapewne, jeśli się zdecydujesz, zaproponują Ci bezpłatnie konto
    lokacyjne. Ja nie wziąłem, a potem trochę żałowałem, bo by mi to
    ułatwiło spłatę karty w czasie wakacji. Pewnie się przed przyszłymi
    wakacjami zdecyduję ;-)
    Najbardziej żenuje to, że w fazie aktywizacji, ustawiania parametrów
    karty i kanałów dostępu, ciągle będziesz słyszał, że oddzwonią do Ciebie
    w ciągu dwóch dni roboczych. Ale jak ładnie poprosisz, to zadzwonią
    wcześniej.
    Innych wrażeń na razie nie mam, bo mam u nich Mastera z Misiem od dwóch
    miesięcy zaledwie, a zrobiłem go tylko dlatego, że ewakuowałem się z
    Citi i potrzebowałem szybko karty z wysokim limitem. jak na razie
    odczucia mam mieszane.

    Za to jest ubezpieczenie