  • 1. Data: 2004-08-23 10:58:35
    Temat: allpay i brak firmy
    Od: "Olo" <a...@i...pl>

    witam,

    czy ktos z Was korzystal z uslug allpay.pl , tzn. sprzedawal jakies swoje
    uslugi itp na stronie WWW za pomoca tego systemy allpay ?

    jezeli tak, prosze o kontakt tutaj badz na n...@i...pl

    skasowac: nospam- ..oczywiscie :)

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-08-23 12:49:57
    Temat: Re: allpay i brak firmy
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 23 Aug 2004 12:58:35 +0200, "Olo" <a...@i...pl>
    wrote:

    >czy ktos z Was korzystal z uslug allpay.pl , tzn. sprzedawal jakies swoje
    >uslugi itp na stronie WWW za pomoca tego systemy allpay ?

    Była na ten temat niedawno dyskusja, pogoogluj. Konkluzja była chyba
    taka, że działa, ale regulamin jest IMHO mocno jednostronny.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-08-23 17:15:15
    Od: "Olo" <a...@i...pl>

    > Była na ten temat niedawno dyskusja, pogoogluj. Konkluzja była chyba
    > taka, że działa, ale regulamin jest IMHO mocno jednostronny.

    tak wiem, ale jednak chcialbym porozmawiac z kims kto nie posiada firmy i
    sprzedaje za pomoca allpay.pl