  • 1. Data: 2004-08-23 10:34:47
    Temat: czy mozna przelewac z rachunku osobistego na firmowy
    Od: Zeus <y...@T...o2.pl>

    Witam
    Prowadze jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza, ktora wymaga codziennych
    wplat na swoj rachunek bankowy i przelanie tej kwoty do partnera. Za
    wpalate bank pobiera prowizje (3zl nie mniej niz 0,15%), mam rowniez
    konto osobiste w tym banku (mulitibank) i tam nie ma prowizji od wpalat.
    Czy moge zrobic tak ze wpace soebie na osobisty rachunek i odrazu
    przeleje te kwoate na firmowy i z tego konta bede regulowal przelewy
    potrzebne do prowadzenia dział gosp??
    Czy US sie do tego nie przyczepi??
    Dziekuje i pozdrawiam
    Zeus

  • 2. Data: 2004-08-23 10:46:53
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Zeus wrote:

> [...]
    > rachunek i odrazu przeleje te kwoate na firmowy i z tego konta bede
    > regulowal przelewy potrzebne do prowadzenia dział gosp??

    US się nie przyczepi. Żaden kompetentny pracownik banku też nie.

  • 3. Data: 2004-08-23 11:07:17
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 23 Aug 2004 12:34:47 +0200, Zeus <y...@T...o2.pl>
    wrote:

    >Czy moge zrobic tak ze wpace soebie na osobisty rachunek i odrazu
    >przeleje te kwoate na firmowy i z tego konta bede regulowal przelewy
    >potrzebne do prowadzenia dział gosp??

    możesz

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-08-24 13:00:23
    Od: Zeus <y...@T...o2.pl>

    dzieki za odpowiedzi
    tym sposobem mozna duzo zaoszczedzic

  • 5. Data: 2004-08-25 16:02:05
    Od: "Tomasz Bienkowski" <d...@w...pl>

    "> dzieki za odpowiedzi
    > tym sposobem mozna duzo zaoszczedzic
    No nie pierwszy to odkryles! Walka z bankami to jak wojna partyzancka oni
    atakuja ciebie otwarcie a ty ich z ukrycia.
    pozdrawiam Tomek.
    P.s. tylko ze ja juz i bank zmienilem bo mnie to troche wkur... te ciagle i
    niepotrzebne kwitki.

  • 6. Data: 2004-08-25 17:06:19
    Od: Zeus <y...@T...o2.pl>

    Heh ja tam jestem bardzo zadowolony z Multi, fajne jest to ze maja
    komputery u siebie i w razie jak mi siec pada (a sie to przytrafia) to
    zasze mozna isc do odzialu i wszysto z tego miejsca zalatwic. No i w
    Rzeszowie wydaje mi sie ze jest to optymalne rozwiaznie: nie ma kolejek,
    bank czynny do 19 a wlasnie mi tego potrzeba :-)
    No i obsluga jest naprawde rewelacujne. Serdeczne podrowienie dla pań z
    multi w Rzeszowie. I nie czuje sie jakbym musial z Nimi walczyc a raczej
    jest to oparte na partnerstwie.
    Ok koniec zachwalania. No ale jaknarazie nie jestem w stanie powiedzic
    nic zlego. Aha tylko to ze czekam na nowe mozliwosci a wszczegolnosci
    mozliwosc zakupu akcji poprzez Multi.
    Pozdrowienia Zeus