  • 1. Data: 2004-08-23 09:20:38
    Temat: Re: konto dla studenta
    Od: "Twastara" <T...@U...pl>

    > by wplywaly niesystematycznie i to kwoty ok. 200zl, tylko teraz we
    wrzesniu
    > ok. 1000zl
    > Z gory ThX za odpowiedz :)

    Zdecydowanie VW bank. Jest bezpłatny.

    Seba T

  • 2. Data: 2004-08-23 09:26:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Zdecydowanie VW bank. Jest bezpłatny.

    Zdecydowanie NIE będzie bezpłatny dla studenta - student raczej rzadko
    wypłaca z bankomatu >400 PLN. Więc za każdą wypłatę zapłaci 1,5 PLN. Można
    rozważyć tandem VW+Inteligo. Oczywiście zamrozić w Inteligo 100 PLN, aby nie
    ponosić kosztów rachunku i traktować ich jako interfejs do bankomatów PKO
    BP+płatności w sieci.

  • 3. Data: 2004-08-23 09:26:34
    Temat: konto dla studenta
    Od: "Uzi" <l...@g...pl>

    Witam (jestem na grupie 1 raz, do jutra musze zalozyc konto ) Nie wiem
    gdzie bedzie najbardziej opłacalane mysle o PKO konto studenta i
    internetowych mBank i Inteligo. Gdzie jest najtaniej (prowadzenie konta,
    brak co miesiecznych wplat, darmowe operacje na koncie). Dodam, ze pieniadze

  • 4. Data: 2004-08-23 09:29:57
    Od: "Uzi" <l...@g...pl>

    aha i oprocetowanie :) wiadomo, ze nie ma idealnego... ale taki najbardziej
    oplacalny jak dla mnie.

  • 5. Data: 2004-08-23 10:24:33
    Od: "Uzi" <l...@g...pl>

    co powiecie o PeKaO ? oraz czy Inteligo czy mBank ?

  • 6. Data: 2004-08-23 10:58:25
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

> [...]
    nie
    > ponosić kosztów rachunku i traktować ich jako interfejs do bankomatów PKO

    ING - Konto student.

    2 PLN miesiecznie
    6 PLN karta rocznie (Maestro lub VE) lub obie ;-)
    bankomaty ING za darmo
    bankomaty Euronetu 1 PLN

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-08-23 10:59:43
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Uzi" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pieniadze
    > by wplywaly niesystematycznie i to kwoty ok. 200zl, tylko teraz we

    Zaden bank internetowy nie zalozy ci rachunku do jutra.
    Idz do tradycyjnego banku, zaloza ci od reki. Lukas bank ma male oplaty.

  • 8. Data: 2004-08-23 11:01:33
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 23 Aug 2004 11:26:34 +0200, "Uzi" <l...@g...pl> wrote:

    >Witam (jestem na grupie 1 raz, do jutra musze zalozyc konto ) Nie wiem

    no to tylko marmurki Ci pozostają. IMHO Lukas.

    >gdzie bedzie najbardziej opłacalane mysle o PKO konto studenta i
    >internetowych mBank i Inteligo. Gdzie jest najtaniej (prowadzenie konta,

    do jutra nie założysz.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2004-08-23 11:36:33
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2004 12:58:25 +0200, JaKi napisal/a:

    > ING - Konto student.
    >
    > 2 PLN miesiecznie
    > 6 PLN karta rocznie (Maestro lub VE) lub obie ;-)
    > bankomaty ING za darmo
    > bankomaty Euronetu 1 PLN
    to już lepiej BZWBK:P

    0zł miesiecznie
    karta bezpłatna jesli się ma euro<26(bo pąłci się za euro<26 a nie za
    karte)

    --
    KrzysiekL

  • 10. Data: 2004-08-23 12:27:57
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > 0zł miesiecznie
    > karta bezpłatna jesli się ma euro<26(bo pąłci się za euro<26 a nie za
    > karte)

    Ja od BZWBK staram sie trzymac z daleka ;-) Zbyt duzo z nimi przezylem ;-)

    --
    JaKi