eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen chce mi zamknąc konto ;-) › Re: Raiffeisen chce mi zamknąc konto ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!poznan.rmf.pl!fargo.
    cgs.poznan.pl!news.internetia.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!uw.edu.pl!not-f
    or-mail
    From: "Krzysiek Kozioł" <k...@c...ia.pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen chce mi zamknąc konto ;-)
    Date: Thu, 16 May 2002 09:49:30 +0200
    Organization: A poorly-installed InterNetNews reader
    Lines: 25
    Message-ID: <abvo36$4gn$1@h1.uw.edu.pl>
    References: <s...@k...kjonca.bogus>
    NNTP-Posting-Host: dom21.ptedom.pl
    X-Trace: h1.uw.edu.pl 1021535142 4631 194.92.226.54 (16 May 2002 07:45:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@h...uw.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: 16 May 2002 07:45:42 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.uw.edu.pl server.
    X-Notice2: Subject line has been filtered and any Odp: strings removed.
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:182369
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ktoś się kiedyś pytał czy banki zamykają konta przy braku obrotów.
    > A zatem coś takiego dostałem od Raiffeisena
    > " Szanowny panie, otrzymałam informację, że w ciągu ostatnich 2 miesięcy
    > nie dokonał Pan żadnej operacji na swoim koncie lokacyjnym. Oznacza to,
    > że nie wykorzystuje pan wszystkich możliwości jakie daje ten produkt."
    > (...)
    >
    > Jeżeli w cigu 45 dni od otrzymania tego pisma, nie będzie obrotów na tym
    > kontcie, przy jednoczesnym utrzymywaniu się salda zerowego Raiifeisen
    > Bank wypowie umowę konta na podst pkt [bla bla] regulaminu konta.
    >
    > "
    >
    > NB są nieściśli - na koncie jest 1.01 PLN

    Ciekawe, ja miałem prawie przez rok saldo zerowe na takim koncie lokacyjnym
    i jakoś nie chcieli go mi sami zamknąć. Ostatnio sam się do nich wybrałem w
    tym
    celu. Miły pan z obsługi zapytał tylko dlaczego im to robię :) i bez
    szemrania
    zamkną konto. Zajęło mu to może 10 minut.

    Pzdr Krzysiek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1