  • Data: 2002-05-19 15:39:20
    Temat: Re: Raiffeisen chce mi zamknąc konto ;-)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 May 2002 06:27:18 GMT, Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>
    >"Bank może rozwiązać Umowę Konta Lokacyjnego z ważnych powodów z
    >zachowanie 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Za ważne powowdy uważa sie
    >m.in.:
    >1)podanie nieprawdziwych informacji przy zawarciu umowy, lub
    >2) wykorzystania konta lokacyjnego do prowadzenia rozliczeń z tyt DG lub
    >3) występowania na koncie lokacyjnym przez okres dłuższy niż 6 mies
    >salda poniżej kwoty minimalnej.

    Tez sie zastanawiam co to za kwota minimalna. Moze chodzi o kwote
    ponizej, ktorej srodki nie sa oprocentowane czyli 1kzl.
    Kiedys zdajsie bylo w regulaminie o utrzymywaniu na koncie salda
    zerowego ale widac zmienili i juz moje konto z 1 groszem tez przestalo
    im sie podobac :-).
    Pretensji oczywiscie nie mam, sam bym dawno to konto zamknal gdbyby
    nie lenistwo :-).
    Troche kusi, zeby przelac kolejego grosza i zobaczyc jak zareaguja ;-)
    ale dam sobie spokoj.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl