  • Data: 2002-05-16 09:27:31
    Temat: Re: Raiffeisen chce mi zamk nąc konto ;-)
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) wrote in
    news:20020516074655.GU31769@diuna.pingwin.waw.pl:

    > Czyli koszty > przychody i rb nie widzi szans na zyski.
    >
    > A poza tym skoro takie punkty ma w umowie to dlaczego ma z nich nie
    > korzystac? ;-)

    Zanim ktoś zacznie na mnie krzyczeć. Akurat uważam zachowanie RB za ok - po
    półrocznej urzymywaniu (w liście jest mowa o 2 miesiącach, ale ten 1.01 pln
    utrzyywał się od XI'2001) salda stwierdzili, że nie jestem dochodowy i cześć. I to
    rozumiem. (W przeciwieństwie do ustalania wiarygodności kredytowej ...)

    KJ