  • 91. Data: 2012-04-05 22:41:28
    Temat: Re: Raiffaisen 200 zł gratis
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jlkn8p$76s$1@inews.gazeta.pl...

    > a przypadku podpisywania umowy przez kuriera, długo się czeka na aktywację
    > na sms z banku??
    > Kurier z umową był u mnie wczoraj, minął już dzień a sms nie ma jeszcze

    A sprawdziles czy masz w umowie numer rachuku ? :)

  • 92. Data: 2012-04-05 23:36:29
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-04-05 22:41, Waldek pisze:

    > Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:jlkn8p$76s$1@inews.gazeta.pl...

    > A sprawdziles czy masz w umowie numer rachuku ? :)

    kurier zostawił mi potwierdzenie otwarcia rachunku,
    a w nim jest numer konta bankowego i numer klienta

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 93. Data: 2012-04-06 00:06:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "radar" jljoco$8ba$...@n...dialog.net.pl

    > Aktywowałem ale nie można zrobić przelewu.
    > są dostępne 4 punkty dostępowe: GPRS (domyślny), GPRS (APN), BES i BIS
    > na 3 z nich można zalogować się do aplikacji
    > we wszystkich przypadkach otrzymuję komunikat:
    > "Wystąpił błąd połączenia z Bankiem. Spróbuj ponownie.
    > Jeżeli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się
    > z Centrum Technicznym." i aplikacja się wyłącza.

    Ale Twój identyfikator i hasło łyknął jako poprawne?
    Czy może zanim łyknął, objawił, że ma problem kontaktowy?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 94. Data: 2012-04-06 00:07:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "radar" jlkoam$o25$...@n...dialog.net.pl

    > W sumie to kontakt z Centrum Technicznym był
    > przez... zwykłego konsultanta. Coś tam włączyli
    > i miało działać. Nie działa.

    Za to u mnie zadziałało! :)

    > Ich problem bo zaczynało mi się podobać.
    > Wezmę inną słuchawkę, zjem wisienki i papa.

    Jakim sposobem weźmiesz, skoro to nie działa?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 95. Data: 2012-04-06 09:09:11
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    > Jakim sposobem weźmiesz, skoro to nie działa?

    Podejrzewam, że na innej platformie zadziała. Wezmę jakiegoś androida i
    tyle.

    --
    radar

  • 96. Data: 2012-04-06 09:09:54
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    > Ale Twój identyfikator i hasło łyknął jako poprawne?

    Loguję się poprawnie.

    > Czy może zanim łyknął, objawił, że ma problem kontaktowy?

    Problem jest na samym końcu. Przy zatwierdzaniu przelewu.

    --
    radar

  • 97. Data: 2012-04-06 10:18:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 05 Apr 2012 23:36:29 +0200, lolekanabolek napisał(a):

    > kurier zostawił mi potwierdzenie otwarcia rachunku, a w nim jest numer
    > konta bankowego i numer klienta

    U mnie też już był. Wydaje mi się, że papiery muszą wrócić do banku i
    wtedy ktoś zadzwoni aby aktywować konto, dostęp internetowy i mobilny i
    co tam jeszcze trzeba.

    --
    xbartx

  • 98. Data: 2012-04-06 10:20:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Apr 2012 18:55:21 +0200, Pan Sowa napisał(a):

    > Do tego naprawdę fajna opcja z tymi automatycznymi przelewami z konta
    > lokacyjnego.

    No ciekawa ta opcja bo dzięki niej możemy mieć dodatkowe darmowe przelewy
    z KL za darmo. Jednak na pewno jest to pewne zabezpieczenie że na karcie
    debetowej nie mam całego dostępnego limitu - to jest duży plus według
    mnie.

    --
    xbartx

  • 99. Data: 2012-04-06 11:06:22
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-04-06 10:18, xbartx pisze:

    > U mnie też już był. Wydaje mi się, że papiery muszą wrócić do banku i
    > wtedy ktoś zadzwoni aby aktywować konto, dostęp internetowy i mobilny i
    > co tam jeszcze trzeba.

    pytanie tylko jak długo trwa ten powrót papierów do banku oraz jak dużo
    czasu potrzeba pracownikowi banku na wykonanie telefonu itp??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 100. Data: 2012-04-06 12:55:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 06 Apr 2012 11:06:22 +0200, lolekanabolek napisał(a):

    > pytanie tylko jak długo trwa ten powrót papierów do banku oraz jak dużo
    > czasu potrzeba pracownikowi banku na wykonanie telefonu itp??

    A to ciężko powiedzieć. U mnie kurier był bodajże we wtorek albo środę
    (po tym jak w piątek miałem telefon z Rajfiego, więc stosunkowo szybko) a
    koperta zwrotna z tego co widziałem była adresowana do Katowic. Na razie
    jeszcze nikt nie dzwonił.

    --
    xbartx