  • 1. Data: 2012-03-28 19:02:12
    Temat: mBank - Tytuł przelewu ekspresowego
    Od: "reader" <no_reply@no_reply.com>

    Witam,

    Na stronie mBanku podają, że tytuł przelewu ekspresowego ma następujący
    format:

    Identyfikator przelewu + Tytuł przelewu + Nadawca przelewu

    Zrobiłem przelew testowy do banku BPH, przelew doszedł w niecałe 5 minut a
    tytuł przelewu był:

    Identyfikatro przelewu + Tytuł przelewu

    Nie było w tytule przelewu wpisanego nadawcy, mimo iz tytuł przelewu wraz z
    identyfikatorem nie przekraczał 50 znaków.

    Mam do Państwa pytanie, czy mój przypadek jest wyjątkiem czy rzeczywiście
    przy takich przelewach nie jest dodawany do tytułu przelewu "nadawca
    przelewu"?

    Bardzo mi na tym żależy aby móc wykonać przelew, w którym nie będzie
    podanych moich danych tylko sam tytuł przelewu plus ewentualnie ten
    identyfikator.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2012-03-28 19:57:30
    Temat: Re: mBank - Tytuł przelewu ekspresowego
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "reader" <no_reply@no_reply.com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > Bardzo mi na tym żależy aby móc wykonać przelew, w którym nie będzie
    > podanych moich danych tylko sam tytuł przelewu plus ewentualnie ten

    Nadawcą przelewu jest Blue Media. Twoje dane nie są ujawniane w tym co
    dociera do odbiorcy, o ile samodzielnie nie umieścisz ich w tytule przelewu.