  • 1. Data: 2005-04-25 12:50:31
    Temat: Rafik i KK
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Przypadkiem zapomniałem o spłacie KK i wypuściłem przelew 01.04 (piątek)
    który był ostatnim dniem GP. Dziś otwierając rozliczenie i spodziewając się
    kary patrze a tu nic - wpłyneło 04.04 i wszystko oki. Tak jest wszędzie i
    zawsze że można jeszcze pare dni naciągnąć do GP czy rafik jest podchodzi
    do tego aż tak ryforystycznie? Bo słyszałem że generalnie banki ten
    'pierwszy raz' wybaczają.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 2. Data: 2005-04-25 12:54:54
    Temat: Re: Rafik i KK
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zawsze że można jeszcze pare dni naciągnąć do GP czy rafik jest podchodzi
    > do tego aż tak ryforystycznie? Bo słyszałem że generalnie banki ten
    Mi sie zdazalo (BZWBK), ze czesc szła rano w ostatnim dniu GP i dochodziła
    tego samego dnia, a czesc dzien lub dwa pozniej - i tez nie bylo problemu.
    Raz, tylko kiedy splacilem czesc nie calosc zadluzenia, naliczyli odsetki.

    Pozdrawiam
    Michał M