  • 21. Data: 2004-05-16 09:33:41
    Temat: Re: Rachunek w FORTSBANK
    Od: Pete <n...@n...com>

    zbiggy wrote:

    > MicroSoft Internet Explorer - ale kolega Pete pisze nieprawdę, bo od
    > jakiegoś czasu wchodzę Netscape 7.1 bez problemów

    :-O

    to jeszcze napisz, którą wersją Javy. U mnie wszelkie kombinacje javy +
    netscape nie chciały działać

    --
    Pete

  • 22. Data: 2004-05-16 09:46:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    ali&kali wrote:

    > Ale za to jest najlepszy i najczęściej używany. No i jest za darmo.
    >
    > Ali

    I dyskwalifikuje inne SO niż MS. Zwłaszcza klucz na a: :-)

    --
    Pete

  • 23. Data: 2004-05-16 10:30:42
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Pete napisal/a:
    > to jeszcze napisz, którą wersją Javy. U mnie wszelkie kombinacje javy
    > + netscape nie chciały działać

    nie wiem, która to wersja javy: defaultowe ustawienia z WXP+SP1, N7.1, nic
    ponadto nie dodawałem

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 24. Data: 2004-05-16 11:11:07
    Od: "omfumu" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c8641h$64j$1@news.onet.pl...

    > + wiesz bez karteczki ile masz na koncie kasy w danej chwili? ;)

    Co się po polsku oznacza?

  • 25. Data: 2004-05-16 13:20:23
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Pete wrote in news:c85qvj$rdf$1@absinth.dialog.net.pl:

    > Jeszcze trzeba dodać, że praktycznie można go obsłużyć jedynie MSIE.

    U mnie działa bez żadnych problemów z Firefox 0.8 - pełna
    funkcjonalność jest.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {9958652A-6886-4ECE-8DBF-5C2BECB0F1CF}

  • 26. Data: 2004-05-16 13:21:22
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@o...pl news:c86tt8$bev$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Ale za to jest najlepszy

    Jest najgorszy,
    - wirusy
    - trojany
    - trojany ZALOZONE CELOWO przez producenta - bez Twojej wiedzy niektore
    wersje IE wysylaja informacje statystyczne na temat tego co ogaldasz do
    bodajrze wyszukiwarki alex.com
    - brak (wbudowanych) Tab'ow, gestow
    - zwalona obsluga .png
    - zwalona obsluga CSS2
    - itd

    > i najczęściej używany.

    Tu masz racje, swiadomosc inforamtyczna ciagle mala, ale na szczescie
    powoli rosnie

    > No i jest za darmo.

    ale tylko pod windows, a np taka Mozilla jest i za darmo i pod wiele
    systemow (w tym windows, linux)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 27. Data: 2004-05-16 14:47:14
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    > Zdefiniuj najlepszy.

    Zdefinjuj zdefinjuj

    Ali

  • 28. Data: 2004-05-16 14:48:05
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    > MicroSoft Internet Explorer - ale kolega Pete pisze nieprawdę, bo od
    > jakiegoś czasu wchodzę Netscape 7.1 bez problemów

    Bo tu chodzi o siwy dym przeciwko Microsoftowi, a nie o meritum i Fortisa

    Ali

  • 29. Data: 2004-05-16 15:40:28
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 May 2004 16:47:14 +0200,
    osoba podpisana: ali&kali <a...@o...pl>
    napisała:

    > Zdefinjuj zdefinjuj

    Czyli nie potrafisz ? Trudno :-)

    KJ( Uzywający firefoksa do wszystkich swoich kont)

    --
    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 30. Data: 2004-05-16 16:38:01
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-16 17:40, Kamil Jonca wrote:
    > KJ( Uzywający firefoksa do wszystkich swoich kont)

    Moim bardziej służył Firebird :-(
    --
    luzyta