  • 11. Data: 2004-05-15 22:02:00
    Temat: Re: Rachunek w FORTSBANK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info> wrote:
    > A masz w BOSiu obsługę via net ?

    + wiesz bez karteczki ile masz na koncie kasy w danej chwili? ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 12. Data: 2004-05-15 22:26:38
    Od: "omfumu" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c85p90$q8p$1@news.onet.pl...
    > Dziala bezblednie.
    > Niestety kursy zagraniczne sa zlodziejskie - wiec sie raczej nie nadaje. W
    > Polsce chyba najlepsze rozwiazanie (troche cena wysoka, no ale)

    BOŚ ma taniej. 5 PLN miesięcznie. Ty o tym nie możesz nie wiedzieć, więc
    interesuje mnie Twoja opinia dlaczego to Fortis ma najlepsze rozwiązanie a
    nie BOŚ.

    Pozdrawiam

    omfumu

  • 13. Data: 2004-05-15 22:28:30
    Od: "omfumu" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Jeszcze trzeba dodać, że praktycznie można go obsłużyć jedynie MSIE.

    """"""
    Co się tłumaczy na polski jako ......?

    omfu

  • 14. Data: 2004-05-16 02:01:22
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    o...@p...onet.pl news:c861p7$t3i$1@news.onet.pl

    > """"""
    > Co się tłumaczy na polski jako ......?

    IE - dupa a nIE przegladarka - czyli badzIEwie 6.0 nIE odporne na wirusy i
    nIE zgodne z normami WWW (W3C.org)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____, http://www.raf256.com/
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 15. Data: 2004-05-16 05:21:23
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    > IE - dupa a nIE przegladarka - czyli badzIEwie 6.0 nIE odporne na wirusy i
    > nIE zgodne z normami WWW (W3C.org)

    Ale za to jest najlepszy i najczęściej używany. No i jest za darmo.

    Ali

  • 16. Data: 2004-05-16 07:11:41
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 May 2004 07:21:23 +0200,
    osoba podpisana: ali&kali <a...@o...pl>
    napisała:

    > Ale za to jest najlepszy i najczęściej używany. No i jest za darmo.

    Zdefiniuj najlepszy.

    KJ

    --
    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 17. Data: 2004-05-16 07:14:34
    Od: tuchatek <j...@o...pl>

    "ali&kali" <a...@o...pl> wrote in

    > Ale za to jest najlepszy i najcześciej uzywany. No i jest za darmo.
    >
    > Ali

    Za drmo to jest Mozilla :)

    --
    ///TUCHATEK\\\
    Wymieniaj doswiadczenia ale tylko na lepsze.

  • 18. Data: 2004-05-16 07:59:08
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    omfumu napisal/a:

    > """"""
    > Co się tłumaczy na polski jako ......?

    MicroSoft Internet Explorer - ale kolega Pete pisze nieprawdę, bo od
    jakiegoś czasu wchodzę Netscape 7.1 bez problemów

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 19. Data: 2004-05-16 08:00:51
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    sebol napisal/a:

    > Mam zlote konto od pol roku. Generalnie jest oki ale doprowadza mnie
    > do pasji online. Dziala mi tylko pod archaicznym netscape 4.79

    a kiedy ostatnio próbowałeś w wyższą szkapą?

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 20. Data: 2004-05-16 09:31:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    ali&kali wrote:

    > Ale za to jest najlepszy i najczęściej używany. No i jest za darmo.
    >
    > Ali

    I dyskwalifikuje inne SO niż MS

    --
    Pete