  • 31. Data: 2004-05-16 17:37:39
    Temat: Re: Rachunek w FORTSBANK
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 May 2004 18:38:01 +0200,
    osoba podpisana: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>
    napisała:

    > Moim bardziej służył Firebird :-(

    A co Ci w FF nie pasuje ?

    KJ

    --
    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 32. Data: 2004-05-16 18:46:51
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-16 19:37, Kamil Jonca wrote:
    > A co Ci w FF nie pasuje ?

    Prawdopodobnie moje ustawienia browsera ;-))
    Se poradzę :-)
    --
    luzyta

  • 33. Data: 2004-05-16 20:02:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    omfumu <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Co się po polsku oznacza?

    Ze nigdy nie wiesz dokladnie ile maszkasy na koncie.
    W fortisie wiesz

    http://www.PRnews.pl

  • 34. Data: 2004-05-17 03:41:29
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > KJ( Uzywający firefoksa do wszystkich swoich kont)

    Czay dzięki temu masz większe oprocentowanie, a może mniejsze prowizje, czy
    tylko wydajesz się sobie bardziej oryginalny?

    ALI

  • 35. Data: 2004-05-17 04:40:35
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 May 2004 05:41:29 +0200,
    osoba podpisana: ali&kali <a...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > Czay dzięki temu masz większe oprocentowanie, a może mniejsze prowizje, czy
    > tylko wydajesz się sobie bardziej oryginalny?

    Większe poczucie bezpieczeństwa ?

    KJ
    PS. A dalej nie wiem co znaczy najlepszy w kontekście tej dyskusji.

    --
    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 36. Data: 2004-05-17 06:07:24
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    się sobie bardziej oryginalny?

    > Większe poczucie bezpieczeństwa ?

    Co znaczy większe? BO ja mam bduże. Mamspecjalne oprogramowanie które mnie
    chroni (to co fachowcy nazywają scianami ognia itp.)

    Ali

  • 37. Data: 2004-05-17 07:27:06
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Grzegorz Podsiadło wrote:

    > U mnie działa bez żadnych problemów z Firefox 0.8 - pełna
    > funkcjonalność jest.

    Oooo, to moze ja sobie też założę tam konto ;-)
    jest jakieś demo ?
    KJ

  • 38. Data: 2004-05-17 09:26:42
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Grzegorz Podsiadło wrote:

    > U mnie działa bez żadnych problemów z Firefox 0.8 - pełna
    > funkcjonalność jest.

    która java?

    --
    Pete

  • 39. Data: 2004-05-17 11:29:16
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Pete wrote:

    > która java?

    musieli coś w międzyczasie poprawić, bo teraz faktycznie działa z FF :-D

    --
    Pete

  • 40. Data: 2004-05-17 11:46:00
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 16 May 2004 09:59:08 +0200, zbiggy napisał(a):

    > MicroSoft Internet Explorer - ale kolega Pete pisze nieprawdę, bo od
    > jakiegoś czasu wchodzę Netscape 7.1 bez problemów

    Generalnie, system online fortisu jest nieużywalny
    - pod linuxem
    - pod NIE-polskimi windowsami (tak raportuje znajomy).

    Przyczyna? Cóż... programiści-debile, którzy nie pomyśleli że:
    - pod niektórymi systemami <ENTER> to nie jest <CR><LF>. Skutek taki,
    że pod nie-windowsami NIE DA SIĘ zrobić opisu operacji dłuższego
    niż 35 znaków.
    - pod niektórymi systemami/przeglądarkami polskie znaki niekoniecznie
    są kodowane w CP1250. Żeby było weselej - jeśli sobie zrobimy przelew
    z wyłącznie "polskawymi" wpisami odbiorca, opis itp... to i tak niewiele
    to pomoże. Zdolni "informatycy" zrobili tak, że jeśli przy zleczeniu
    stałym wybierzemy "miesięcznie" - to już diabli biorą podpisanie takiego
    zlecenia, jeśli nie mamy windows PL...
    - sprawa z dyskietką. Owszem, do przejścia, ale bez sensu że postanowione
    jest "tak, bo tak" - zwłaszcza że zrealizowano ten pomysł zupełnie
    bezsensownie. Jesli ktoś chce trzymać klucz na dysku - to niech sobie
    trzyma...

    Generalnie: Fortis jest akceptowalny dzięki temu że VE jest bezprowizyjna,
    a ich system internetowy pozwala się zorientowac ile na koncie jest kasy i
    wykonać najbardziej podstawowe operacje.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl