  • 1. Data: 2003-06-20 05:53:22
    Temat: RPWiK zmieniło z formę płatności z PZ na gotówka
    Od: p...@p...onet.pl

    Co mam zrobić teraz ?

    Mam z nimi podpisaną umowę, że rozliczam się z nimi poprzez PZ i działało to
    kilka miesięcy prawidłowo. Teraz otrzymałem od nich fakturę i druczek zapłaty.
    Forma płatności to gotówka.

    RPWiK ma konto w ING BS, a moje jest w Lukas-ie. Nie mam konfliktu osoba
    obciązana-własciciel rachunku (przpadek Bogusia).

    Czy może jest to skutek wprowadzania IBAN-u ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2003-06-20 08:58:39
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl>
    > RPWiK ma konto w ING BS, a moje jest w Lukas-ie. Nie mam konfliktu osoba
    > obciązana-własciciel rachunku (przpadek Bogusia).
    >
    > Czy może jest to skutek wprowadzania IBAN-u ?

    no to najpierw do nich zadzwon i podaj nowy IBANowy rachunek - a co to jest
    RPWiK?
    znam MPWiK ale oni chyba nie umiwja wystawiac PZ
    po stronie banku pewnie nie trzeba zmieniac dyspozycji bo powinni sobie
    przekonwertowac wszystkie zapisy w strarym formacie na nowy
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-06-20 11:21:13
    Od: p...@p...onet.pl

    > Użytkownik <p...@p...onet.pl>

    > no to najpierw do nich zadzwon i podaj nowy IBANowy rachunek
    Jeszcze raz zapytam - czy mam dzwonić i podać im ich numer konta ? Mój (Lukas)
    nie zmienił się.

    - a co to jest RPWiK?

    Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji. A w Warszawie nie ma
    czegoś takiego ?

    > znam MPWiK ale oni chyba nie umiwja wystawiac PZ

    A w Katowicach potrafią, bo nie nazywają się Miejskie.

    > po stronie banku pewnie nie trzeba zmieniac dyspozycji bo powinni sobie
    > przekonwertowac wszystkie zapisy w strarym formacie na nowy

    Dzięki, ale z tego nic nie wynika.

    Piotrek

  • 4. Data: 2003-06-20 12:41:20
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl>

    > Jeszcze raz zapytam - czy mam dzwonić i podać im ich numer konta ? Mój
    (Lukas)
    > nie zmienił się.

    jak do RPWiK nie zadzwonisz to sie nie dowiesz dlaczego przestali wysylac PZ
    - moze w wyniku jakiegos wewnetrzego "usprawnienia"

    > Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji. A w Warszawie nie ma
    > czegoś takiego ?

    w W-ie jest Miejskie i obsluguję je tradycyjnym papierkowym zleceniem stalym
    *** blad ***