  • Data: 2018-06-16 18:06:44
    Temat: Re: RODO, kserowanie dowodow.
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W autobusach w DC od RODO-Day wiszą przyklejone kartki z informacją na temat
    przetwarzania danych osobowych - "wizerunku zarejestrowanego przez kamery
    monitoringu".
    > Hmm, ciekawe czy moja wspólnota też powinna taki plakat przed wejściem powiesić -
    mamy przecież kamery, a do tego nie rejestrują tylko terenu prywatnego, ale również
    sporo chodnika przed budynkiem...

    Powtórzę jeszcze raz

    Jeśli posiadasz dane (zapewne też je przetwarzasz) na podstawie których
    kiedyś ktoś potrafi zidentyfikować konkretną osobę to podlegasz pod RODO
    ze wszystkimi jego konsekwencjami.

    Co prawda w innym artykule jest wzmianka że ten rygor nie może stać
    wyżej nad innymi dobrami jak zdrowie, życie czy inne prawa obywatelskie
    i w sumie nie jest to do końca obowiązkowe...
    To jednak dla świętego spokoju lepiej się podporządkować bo potem w
    sądzie można się kopać z koniem. A kary są konkretne a i prawnicy już
    ostrzą sobie ząbki na pozwy cywilne

    GŁUPIE NIE? :-)