  • Data: 2018-06-15 18:29:00
    Temat: Re: RODO, kserowanie dowodow.
    Od: szsz <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-14 o 22:24, s...@g...com pisze:
    > Witam.
    > Pobadalem temat kserowania dowodow tozsamosci w kanadzie.
    >
    > Podczas zalatwiania nastepujacych spraw nikt nie kserowal dowodow tozsamosci:
    > otwarcie konta w banku

    a ja bylem zakladac konto w millenium
    co prawda nie zeskanowali dowodu bo mieli zepsuty sprzet (no i dalo sie
    bez tego zalozyc konto)
    ale Pani powiedziala zeby podejsc w tygodniu jak juz usuna awarie zeby
    dowod zeskanowac...

    na razie nie planuje tam isc; konto dziala
    zapewne jak bedzie trzeba po raz pierwszy cos zalatwic w okienku to
    zeskanuja.... no chyba ze w koncu sie cos zmieni z tym
    kserowaniem/skanowaniem

    m.