  • Data: 2021-04-13 14:53:58
    Temat: Re: RODO
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 13 kwietnia 2021 o 14:04:15 UTC+2 J.F napisał(a):

    > Raczej ze standardowa, tzn "zero oplat"

    Zero bo zero czy zero pod warunkiem 10 pyk/mc?
    Można się spróbować potargować jak sami dzwonią, ale trzeba celować w lepszą kartę,
    np. w platinum - wbrew pozorom nie jest trudno dostać, wystarczy min. limit 10k, a
    jak masz "klika" to nie wymagają dokumentów na min. 10k/mc dochodu - tylko trzeba
    lekko obejść prawdę i tak dochód potwierdzić ;>
    Można np. dostać moneyback 2% na 4 miesiące - dostałem tak przy okazji testowego
    zamykania platyny.
    Ale przy zamykaniu srebrnych nic nie dają, nie wiem, jak przy world (ta jest taka
    niby złota).

    > A to ma jakies znaczenie ?

    Jeśli co miesiąc idzie do mBąka przelew z konta w santander z tytułem "spłata karty
    kredytowej" i jeśli co miesiąc idzie do citi z konta w santander przelew z tytułem
    "spłata karty kredytowej" - to nie trzeba nawet rosyjskiej baśni, żeby coś z tego
    wywnioskować, nie?

    > Zgody moze i mam, niech dzwonia i oferuja.
    > Ale czy ich upowaznialem do grzebania w BIK i przetwarzania danych z
    > tamtad ?
    >
    > Do sprawdzania w BIK to ich pewnie upowaznilem gdzies tam przy okazji.

    Jeśli miałeś kiedyś kredyt lub KK u nich, to mogłeś zaznaczyć "zgodę na przetwarzanie
    po wygaśnięciu zobowiązania".
    Ale jeśli nie, i nie masz żądnego kredytu, to nie wolno im w BIK zaglądać.
    Bo tu nie chodzi o "chcielibyśmy, żeby miał pan naszą KK" - bo to pewnie masz w ST
    "na klik", tylko o "Bo ma pan dwie karty kredytowe w innych bankach".